Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:02:13 GMT

بدرقه قهرمانان جنگ علیه تروریسم - محمدعلی حیدرهایی*

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۶۰۴۲

بدرقه قهرمانان جنگ علیه تروریسم - محمدعلی حیدرهایی*

تهران-ایرنا- دیروز و امروز جمعی از شهدای مدافع حرم، همان ها که بار مسئولیت امنیت منطقه و جهان را طی این سال ها بدوش کشیده اند، بر دستان صدها هزار تن از هموطنان ما در گوشه و کنار این دیار تشییع و به کاروان شهیدان ملحق شدند.

دیروز مسافران آسمانی ما از سفر برگشتند، همان ها که طی این سال ها اصلی ترین خاکریز در برابر گروه های مخوف تروریستی و تکفیری در منطقه بودند
اهوازی ها پیکر سید عمار موسوی را بر دستانشان بلند کردند و تبریزی ها اکبر زوار جنتی را تا خانه ابدی بدرقه و کاشی ها مهدی دهقان را روی دست گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در قم هم غوغایی بود و هزاران نفر مهدی لطفی نیاسر را مشایعت کردند و در گرگان جسم حجت الله نوچمنی را به خاک سپردند تا روح بلندش پرواز کند و پیکر مرتضی نصیری پور دیگر آسمانی این کاروان نیز در بیرجند به خاک سپرده شد.
جمع سه نفره دیگری از شهدای مدافع حرم نیز در مشهد تشییع شدند که از لشکر فاطمیون بودند. آنها رزمندگان افغانی هستند که در راه مبارزه با تروریسم از جان مایه گذاشتند و غریبانه به خانه ابدی رفتند.
این شهدای مدافع حرم که عموما از سال 2011 ، آن هنگام که هنوز کسی ظهور پدیده نوینی از تروریسم در منطقه را باور نداشت، بند پوتین ها و فانوسقه ها را محکم بستند و عزم سفر کردند.
بسیاری از همرزمان این شهدا و فرماندهانشان از جمله سردار حسین همدانی ، پیشتر در همین مسیر به قربانگاه رفتند و مردانی همچون سردار عبدالله اسکندری و رضا اسماعیلی به دست تکفیری های داعش ذبح شدند.
بسیاری نیز در همین مسیر در عراق افتخار شهادت را یافتند، سردارانی همچون حمید تقوی و شعبان نصیری که داستان رزم دلاورانه شان را باید از عراقی ها پرسید.
این شهیدان در نبرد مستقیم با تکفیری های تروریست به شهادت رسیدند و شهدای اخیر که در حمله جنگنده های اسراییلی به پایگاه T4 (تی 4) در استان حمص به قربانگاه رفتند به دست حامیان و سازندگان اصلی گروه های تروریستی منطقه به شهادت رسیدند.
این حملات کور به نیروهای مقاومت در منطقه که با مشارکت سعودی ها و آمریکایی ها صورت می گیرد، تنها یک هدف داشته است و آن چیزی نیست جز 'جلوگیری از نابودی تروریسم در منطقه .'
1770/
-----------------------------------------------------------------------------------
*خبرنگار ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي مدافعان حرم ما و شهيدان شهيد حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، جمعی از دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد به همراه حجت‌الاسلام حسن زارع مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه با حضور در منزل شهید پاسدار حسین سرسنگی از شهدای یزدی حمله تروریستی شهر راسک با خانواده آن شهید دیدار و گفت‌وگو کردند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت‌ها و ایثار خانواده شهید سرسنگی از نقش تربیتی پدران و مادران و خانواده شهدا در پرورش مدافعان غیرتمند کشور تجلیل کرد.

زارع ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: شهادت عشق به وصال محبوب و معشوق در زیباترین شکل است که شهدای گرانقدر امنیت برای ایجاد آرامش در جامعه مجاهدانه با تروریست‌های کوردل می‌جنگند و دلاورانه در میادین نبرد به شهادت می‌رسند.

به گزارش آنا، در جریان حادثه تروریستی راسک در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۳، سه تن از دلاورمردان سپاه الغدیر استان یزد به درجه رفیع شهادت رسیدند که پیکر مطهر شهید «امیرمحسن حسن‌نژاد» و شهید «حسین سرسنگی» در گلزار شهدای خلدبرین یزد تشییع و خاکسپاری شد و پیکر مطهر شهید «حسین انتظاریان» نیز با حضور گسترده مردم ولایتمدار اردکان در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • ترور برای بقا
  • تروریسم یک تهدید مشترک برای کشورهای منطقه است
  • کاظمی قمی: افغانستان شریک ما در مبارزه مشترک با تروریسم است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • ریشه‌های تروریست‌پروری در سیاست‌های غرب؛ ترور برای بقا!
  • آمار شهدای امروز حمله های رژیم صهیونیستی به غزه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان