Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@10:37:12 GMT

وظیفه ارتش، ساخت پل و جاده و مدرسه نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۶۱۲۰

به گزارش وانانیوز، 

حجت الاسلام عباس محمدحسنی در نخستین همایش روابط عمومی ارتش و فعالان رسانه‌ای که در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد، رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها را زبان گویای هر کشور و سازمانی عنوان کرد و گفت: شخصیت سازمانی هر سازمانی در فعالیت‌های روابط عمومی آن سازمان نهفته است‌ و در اطلاع رسانی باید از بیان نقاط ضعف پرهیز شود و روی نقاط قوت تمرکز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد حسنی با تاکید بر اینکه لزومی ندارد همه حقایق گفته شود و نقاط قوت محرمانه نباید ذکر شود اظهار کرد: در اطلاع رسانی‌ها باید مستند و مستدل حرف زد تا قابل اثبات باشد. مردم بسیار نیاز دارند که بدانند در ارتش چه می‌گذرند و این حقشان است که بدانند.

وی افزود: فردی از من درباره اینکه ارتش در هشت سال جنگ و بعد از جنگ و در سوریه چه کرده است سؤال کرد که گفتم نیروهای ایرانی به وسیله هواپیماهای نیروی هوایی ارتش به سوریه رفتند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه وظیفه ارتش بازدارندگی و تقویت جبهه مقاومت است و موفق نیز است، خاطرنشان کرد: وظیفه ارتش، ساخت پل و جاده و مدرسه نیست.

انتهای پیام

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ضرغام پرنیان، مشاور وزیر آموزش و پرورش در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای درباره چگونگی وضعیت تحصیل دانش‌آموزان سیل‌زده، اظهار کرد: در سیل اول و دوم ۳۶۸ مدرسه در عرصه دیواره‌ها و بعضی از قسمت‌های مدارس دچار آسیب شدند.

وی با بیان اینکه ۳۶۸ مدرسه در طرح شهید عجمیان با مشارکت گروه‌های جهادی معلمان و دانش‌آموز و گروه‌های قومی بهسازی، مرامت‌سازی و شاداب‌سازی شد، تصریح کرد:، اما این امر به معنای این نیست که مشکلات اتفاق‌افتاده به‌طور کامل رفع شده است و بر اساس آمار کسب‌شده ۷ تا ۸ مدرسه به تخریب و بازسازی نیاز دارند.

اجرای ویژه طرح شهید عجمیان پس از پایان امتحانات خرداد

پرنیان با اشاره به اینکه هیچ‌گونه اختلالی به آموزش دانش‌آموزان وارد نشده است، ابراز کرد: آموزش دانش‌آموزان در مکان‌های عمومی از جمله مسجد انجام می‌شود؛ بنابراین هیچ مدرسه‌ای در این مناطق تعطیل نیست. مدارسی که به دلیل حجم بالای آب میسر به بازگشایی نباشند، به مکان‌های عمومی انتقال داده می‌شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به پایان امتحانات خرداد دانش‌آموزان، تشریح کرد: پس از پایان امتحانات نهایی نوید می‌دهیم که طرح شهید عجمیان را در قالب ویژه‌تری جهت رفع این مشکلات اجرا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تعلیم و تربیت زیر ساخت اصلی سعادت و پیشرفت کشور است
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • حزب الله برای نخستین بار از موشک‌های «الماس» استفاده کرد+ فیلم
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • نقاط حادثه‌خیز شهر قم اصلاح شود/ لزوم احداث پارکینگ مورد نیاز
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت