Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@19:08:00 GMT

بهنام سراج: باور نداریم که سپاهان به این وضعیت دچار شده

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۶۲۸۱

بهنام سراج: باور نداریم که سپاهان به این وضعیت دچار شده

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: شرایط سپاهان بعد از حضور ۱۵ ساله در لیگ برتر خوب نیست اما فوتبالی که سپاهان ارائه می دهد با نتایج این تیم همخوانی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهنام سراج در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش برابر سپاهان گفت: فوتبالم را از اصفهان و از تیم پلی اکریل شروع کردم و باعث افتخارم هست که به این مهم رسیده‌ام و مربیان خوبی در اصفهان بودند که اکنون خبری از آن‌ها ندارم و امید وارم هر کجا هستند موفق باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازی سختی داریم و شرایط سپاهان بعد از حضور ۱۵ ساله در لیگ برتر خوب نیست اما فوتبالی که سپاهان ارائه می دهد با نتایج این تیم همخوانی ندارد اما ما آنالیز و شناخت خوبی از آن ها داریم.

سراج با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان در تیمشان تصریح کرد: بازی‌های هفته‌های پایانی حساس هستند و ما نیز به دلیل برخی حرف و حدیث ها که در رسانه ها بود جوانان را نیاوردیم و با تیم اصلی به اصفهان آمده‌ایم و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: آمادگی نسبتاً خوبی داریم، معمولا صنعت نفت مقابل تیم های اصفهانی انگیزه خاصی دارد، در جدول شرایطی داریم که می توانیم بالاتر برویم و به دنبال ۳ امتیاز هستیم تا بالاتر برویم. جایگاه هشتم و ششم با هم تفاوت دارد و تیم مقابل به ما اجازه نمی دهد تا بی انگیزه باشیم.

سراج در پاسخ به این سوال که " آیا فکر می کردید مقابل سپاهانی قرار بگیرید که برای نیفتادن می جنگد؟" اظهار کرد: خودمان هم باور نداریم که سپاهان به این وضعیت دچار شده است، از اصفهانی ها می خواهم که از تیم شهرشان حمایت کنند و مطمئن باشید که این زنگ خطر تا در سال های آتی اصفهانی ها به گونه ای بازیکن جذب کنند که به این وضعیت دچار نشوند. 

وی افزود: داوود نوشی‌صوفیانی محروم و حسین بغلانی مصدوم است و همراه ما نیستند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • عضو کمیته استیناف: حال فوتبال خوب است اما باور نکنید!
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود