Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، محمودرضا خواجه‌نصیری – مدیرعامل  شرکت تامین سرمایه تمدن – گفت: این شرکت فعال‌ترین شرکت تامین سرمایه کشور در سال ۹۴ و ۹۵ و یکی از ۹ شرکت تامین سرمایه کشور است که در بازار سرمایه فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های تامین سرمایه که اساسا نقش گسترده‌ای در جذب سرمایه‌گذاری، مدیریت سرمایه و تامین مالی بخش صنعت بر عهده دارند با وضعیت اقتصادی امروز جامعه و نیاز جامعه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری بهتر و بهینه‌تر نقش پررنگی را ایفا می‌کنند، افزود: شرکت تامین سرمایه تمدن بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری و بیشترین دارایی تحت مدیریت سرمایه‌گذاری در کشور را بر عهده دارد و امروز به بیش از ۵۰۰ هزار مشتری در فضای سرمایه‌گذاری سرویس و خدمات سرمایه‌گذاری می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه‌نصیری با بیان اینکه این شرکت به لحاظ تکنولوژی اولین شرکتی است که توانسته است دسترسی آسان مردم به گزینه‌های سرمایه‌گذاری را از طریق سیستم‌های برخط و آنلاین فراهم کند، گفت: امروزه تعداد زیادی از مردم می‌توانند سرمایه‌گذاری‌های خود را به صورت برخط از طریق سایت آیبی‌شاب متعلق به شرکت تامین سرمایه انجام دهند و در این سایت سرمایه‌گذاری کنند و از گزینه‌های سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته دنیا متداول است که مردم و سرمایه‌گذاران از خدمات متخصصان در امر سرمایه‌گذاری استفاده کنند، اظهار کرد: شرکت تامین سرمایه تمدن چه به لحاظ حجم منابع در اختیار و چه کادر نیروی تخصصی، تجربه، سابقه و زیرساخت‌های فنی و تکنولوژی امروز در جایگاهی در کشور قرار دارد که به جرات می‌توان گفت بهترین خدمات را در این حوزه ارائه می‌دهد و سطح زیادی از جامعه را به لحاظ خدمات سرمایه‌گذاری پوشش می‌دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: شرکت‌های تامین سرمایه در کنار ارائه خدمات سرمایه‌گذاری از طریق منابع مالی که در اختیار دارند برای انجام پروژه‌های صنعتی، بخش تولید، خدمات، دولت، شهرداری و همچنین زیرساخت‌ها تامین مالی می‌کنند. از این‌رو امروزه شرکت تامین سرمایه تمدن با انتشار اوراق مختلف بهادار برای بخش‌های مختلف در صنایع مختلف پتروشیمی، فلزی – معدنی و همچنین دولت توانسته است در توسعه و تسریع اجرای پروژه‌های صنعتی و پروژه‌های توسعه کشور نقش‌آفرینی کند و در این چارچوب بتواند منابع سرمایه‌گذاران را با کمترین هزینه و بیشترین سرعت به دست سرمایه‌گذاران صنعت تولیدی و زیرساخت برساند و به دولت و شهرداری‌ها کمک کند تا منابع مالی را در اختیار آنها قرار بدهد و زمینه دست‌یابی به اهداف بالای توسعه تولید و خدمت را در کشور ایجاد کند.

خواجه‌نصیری با بیان اینکه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه یک نمایشگاه بین‌المللی است که سال‌به‌سال رشد بهتری می‌کند و استقبال از آن بیشتر می‌شود، گفت: امسال با توجه به اینکه توسعه صنعت سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه باعث شده که بیش از ۱۴۰ هزار میلیارد تومان منابع مردم در بازار سرمایه از طریق صندوق‌های سرمایه‌گذاری جذب شود و تعداد زیادی از مردم سرمایه‌گذاری‌های خود را از طریق بازار سرمایه انجام دهند، ضرورت دارد این بازار به مردم معرفی شده و مردم بدانند این فضا، فضایی قابل اطمینان، معتبر و تحت نظارت سازمان بورس نهادهای نظارتی معتبر و دارای زیرساخت‌های خوب و چارچوب‌های درست است.

مدیرعامل شرکت تامین سرمایه تمدن با بیان اینکه فاینکس فرصتی است برای معرفی تا مردم، دست‌اندرکاران، سیاست‌گذاران و تصمیم‌گیران با جایگاه و امکانات بالایی که در این فضا ایجاد شده و تحولی که در این فضا در حال رخ دادن است آشنا شوند، خاطرنشان کرد: شرکت تامین سرمایه تمدن در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با وسعت زیادی که در اختیار دارد به معرفی زیرساخت سرمایه‌گذاری آنلاین و مرکز سرمایه‌گذاری آنلاین کشور می‌پردازد و در این نمایشگاه سعی می‌کند بخش زیادی از مردم را با یک فرصت سرمایه‌گذاری جذاب از طریق درگاه اینترنتی پر از امکانات خود آشنا کند و امکان آموزش فرایندهای آن و در کنار آن به دست آوردن جوایز فراوان در مسیر آموزش و فرایندهای نمایشگاه را فراهم آورده و از طریق امکاناتی که هست، نمایشگاه را به محلی جذاب و پرهیجان برای بازدیدکنندگان تبدیل سازد.

انتهای پیام

true برچسب ها : بازار سرمايه‌گذاري نمايشگاه true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن

امتداد -پذیره نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن با نماد «مالک آتیه» از صبح روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه با اخذ مجوز پذیره‌نویسی از سازمان بورس و اوراق بهادار، در بازار سرمایه آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، پذیره‌نویسی «صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن» در اولین روز از شروع فعالیت خود فراتر از انتظارات پیش رفت به گونه‌ای که در اولین روز پذیره‌نویسی، با استقبال متقاضیان مواجه شد.

شهاب الدین شمس، مدیرعامل شرکت تامین سرمایه که یکی از شرکتهای زیرمجموعه بانک مسکن است؛ در این خصوص گفت: صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات یکی از ابزارهای نوین مالی در بازار سرمایه کشور است که با استفاده از آن می‌توان با مبالغ کم و سرمایه‌گذاری‌های کوچک، وارد بازار ملک شد و از عواید آن بهره برد. دلیل تشکیل این نوع صندوق علاوه بر کسب بازدهی در یک کلاس دارایی جدید، حفظ ارزش پول برای سرمایه‌گذاران است.

وی همچنین در خصوص مزایای سرمایه گذاری در صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن افزود: نقدشوندگی بالا، شفافیت اطلاعات و نظارت مداوم حسابرس‌ و متولی بر صندوق، سرمایه‌گذاری آسان از طریق پنل تمامی کارگزاری‌ها به ‌صورت بر خط، توزیع سود و تقسیم درآمد اجاره و یا سود معاملات املاک‌ بین دارندگان واحدهای سرمایه‌گذاری، معافیت از مالیات و کاهش هزینه نگهداری را از جمله مزایای سرمایه گذاری در این صندوق است.

شایان ذکر است پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن تا یازدهم اردیبهشت ماه ادامه دارد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • فرصت طلایی «مشارکت مردم» در توسعه طلای سیاه
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • اصلاحیه‌ای به کام بازار
  • هزینه ثبت شرکت در سال ۱۴۰۳
  • اعلام جزییاتی از بیمه تامین اجتماعی اصحاب فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۳
  • طغیانی: اصلاح موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره رفع موانع سرمایه‌گذاری در مصوبه امروز مجلس
  • توضیحات طغیانی درباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی
  • توضیحات طغیانی دررباره سقف معافیت مالیاتی شرکت‌های بورسی