Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،مدیرامور اراضی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: ازمجموع 94 موردتغییر کاربری شناسایی شده تعداد8 شناسایی 94 موردتغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی درآذربایجان غربی مورد مربوط به اراضی زراعی و مابقی اراضی باغی بوده است که دراین راستادرسطح 31 هزارو993 مترمربع از اراضی کشاورزی اخطار توقف عملیات اجرایی صادرشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی سرخوش با اشاره به اینکه درراستای اجرای  این قانون تعداد5 مورد منجر به قلع وقمع شده است افزود:تغییرکاربری دراراضی شهرهای ارومیه،سلماس،خوی،پیرانشهر،میاندوآب وبوکان گزارش شده وصدوراخطار وتوقف عملیات توسط گشت های حفاظت ازکاربری اراضی کشاورزی انجام شده ومتخلفین به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سرخوش ازعموم مردم بویژه روستاییان وکشاورزان استان درخواست کرد، درصورت قصداحداث بنا دراراضی زراعی وباغی خود ازطریق تماس باسامانه ارتباط مردمی حفاظت اراضی کشاورزی (131)یابامراجعه به مراکز خدمات مدیریت جهادکشاورزی شهرستان ویامدیریت امور اراضی استان ضمن مشاوره وراهنمایی برای دریافت مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام/ع

تغییر کاربری اراضی کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان

 مسلم مویدی در حاشیه تخریب اراضی غیرمجاز این شهرستان اظهار کرد: ۲۱۲مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی توسط گشت‌های یگان حفاظت امور اراضی استان شناسایی شد که خرم‌آباد با ۷۴ مورد بیشترین تغییر کاربری را به خود اختصاص داده است.
وی با اشاره به اینکه برخی از افراد سودجو برای خرید و فروش زمین‌های خارج از محدوده شهر یا روستا و ساخت‌وساز ویلا و مسکن در مزارع و باغ‌ها اقدام می‌کنند، تاکید کرد: این در حالی است که براساس قانون، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است و علاوه بر قلع وقمع بنا‌های احداثی، با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.
 
 فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان در پایان از مردم درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز موضوع را به سامانه ۱۳۱ گزارشات مردمی اطلاع دهند یا با مراجعه با آدرس https://cms laoi.ir تخلف تغییر کاربری را ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • ۳ هزار مورد تغییرکاربری زمین‌های‌کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد