Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-08@23:25:30 GMT

پاسخ انصارالله به ادعای بن سلمان

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۶۶۷۰

انصار الله یمن نسبت به ادعای ولیعهد عربستان مبنی بر اینکه نیروهای ائتلاف عربستان می‌توانند به زودی صنعاء را تحت تسلط خود درآورند، واکنش نشان داد. ناطقان: به نقل از اسپوتنیک عربی، محمد علی حوثی، رئیس شورای عالی انقلاب یمن در واکنش به اظهارات محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درباره صنعاء، در صفحه توئیتر خود نوشت: اظهارات محمد بن سلمان بیانگر این مسأله است که به وی از مکان حضور حقیقی مزدورانش خبر نمی‌دهند و این امر نشانگر عدم تماس میان میدان نبرد با مرکز عملیات آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل به آنها نصیحت می‌کنیم که از طریق نقشه‌های موجود در گوگل نسبت به فاصله مزدورانشان با صنعاء مطلع شوند تا بار دیگر دچار اشتباه نشوند.

پیشتر ولیعهد عربستان در نشست مشترک با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه مدعی شده بود که نیروهای ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان در  ۲۰ کیلومتری صنعاء قرار دارند و فردا می‌توانند به صورت زمینی به صنعاء حمله کنند و درگیری طی مدت یک هفته‌ حل و فصل شود، اما از آنجا که این امر تلفات بسیاری را در بین غیرنظامیان به جای خواهد گذاشت، آنها این اقدام را به منظور جلوگیری از ریختن خون غیرنظامیان صورت نمی‌دهند!

این در حالی است که در حملات ائتلاف عربی تحت امر عربستان سعودی تعداد بسیاری از غیرنظامیان بی‌گناه کشته می‌شوند.

محمد علی حوثی درباره موشک‌هایی که یمنی‌ها روز گذشته به سمت عربستان شلیک کردند، گفت: عملیات گسترده نیروی موشکی و نیروی هوایی به منظور پاسخگویی به جنایت‌های جنگی، ادامه محاصره، اقدامات مجرمانه علیه اسیران و مقابله با تجاوزات آمریکایی-عربستانی و همپیمانان نظامیشان تا پیروزی ادامه خواهد داشت.

انصار الله یمن چهارشنبه اعلام کرد که نیروی موشکی با موشک‌های"برکان۲ اچ" مقر وزارت دفاع عربستان و چند موضع دیگر در ریاض را هدف قرار داد.

همچنین نیروی هوایی وابسته به انصار الله طی حملاتی فرودگاه "أبها" در عسیر و شرکت "آرامکو" در جیزان واقع در جنوب غربی عربستان را هدف قرار داده است. منبع: ایسنا برچسب ها: انصارالله ، ادعای بن سلمان ، واکنش

منبع: ناطقان

کلیدواژه: انصارالله ادعای بن سلمان واکنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۶۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که ۲ تن از رزمندگان مقاومت اسلامی در جریان نبرد با رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد: مقاومت اسلامی با افتخار فراوان، شهادت رزمنده «حسن محمد اسماعیل» (حسن حیدر) متولد سال ۱۹۹۳ میلادی از اهالی شهرک کفرفیلا در جنوب لبنان در راه قدس را اعلام می‌دارد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: مقاومت اسلامی با افتخار فراوان، شهادت رزمنده «مصطفی علی عیسی» (حیدر) متولد سال ۱۹۸۸ میلادی از اهالی شهرک الدلافه در البقاع غربی در راه قدس را اعلام می‌دارد.

پیش از این نیز گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) اعلام کرد که ۳ نفر از مبارزان این گردان‌ها در جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند.

بنا بر اعلام گردان‌های قدس این شهیدان «محمود محمد بلاونی» (ابو عدی) ۲۹ ساله، «احمد محمد حلاوه» (ابو محمد) ۲۸ ساله و «محمد حسین جود» (ابو ورد) ۲۷ ساله و از اعضای گردان «علی الاسود» مستقر در سوریه وابسته به گردان‌های قدس بوده‌اند.

بر اساس بیانیه صادره از سوی گردان‌های قدس، این مبارزان، در جریان انجام وظایف جنگی خود در جریان عملیات طوفان الاقصی در جنوب لبنان به فیض شهادت نائل آمده‌اند.

کد خبر 6100940

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ رزمنده حزب‌الله لبنان در راه قدس
  • ببینید | پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای دریافت ۱۴۰ سکه توسط یک نماینده
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • ایران در این پایگاه مخفی برای حزب الله لبنان پهپاد می سازد؟ | جزئیات ادعای تلگراف
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره ای که تعریف کرد | ویدئو
  • واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد (فیلم)
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد