Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-29@12:37:31 GMT

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با السد قطر

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۷۰۱۲

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با السد قطر

سرخپوشان تمرین امروز خود را از ساعت یازده و پنج دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و در میان تشویق هواداران آغاز کردند در این تمرین علیرضا بیرانوند و وحید امیری در اختیار کادر فنی تیم ملی بودند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرخپوشان پرسپولیس تمرین امروز خود را از ساعت یازده و پنج دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی و در میان تشویق هواداران آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تمرین علیرضا بیرانوند و وحید امیری به جهت حضور در بازی برابر پارس جنوبی غایب بودند تا در اختیار کادر فنی تیم ملی باشند. فرشاد احمدزاده و محسن ربیع خواه که در بازی چهارشنبه دچار آسیب دیدگی شده بودند نیز برای پیگیری امور پزشکی در محل تمرین حضور پیدا کردند.

سرخپوشان کار خود را در سالن بدنسازی آغاز کردند و پس از ۲۵ دقیقه در زمین حضور یافتند. در این بخش بازیکنانی که در ترکیب اصلی بازی حاضر بودند جدا شدند. آنها ابتدا به دویدن دور زمین و سپس سپک تاکرا پرداختند.

دیگر بازیکنان ابتدا در دو ستون به پاسکاری و کنترل توپ مشغول شدند. پس از آن عبور از موانع و شوتزنی و در نهایت بازی فوتبال در دستور کار قرار داشت.

گفتنی است؛ طبق اعلام صورت گرفته در محل تمرین، سرخپوشان فردا را استراحت خواهند داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند وحید امیری فرشاد احمدزاده پرسپولیس علیرضا بیرانوند فرشاد احمدزاده محسن ربیع خواه وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۷۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرخپوشان ایران، تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کارهای تاکتیکی متفاوت انجام شد. پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد. محمدحسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم‌ ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

۲۵۸۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888770

دیگر خبرها

  • حامی بزرگ بیرانوند به تیم قطری پیوست
  • راز بزرگ آقای گل پرسپولیس و علی دایی | یک پرسپولیسی آقای گل را بیرون کرد
  • علی دایی و راز بزرگ آقای گل پرسپولیس
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • عکس| بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس
  • اولین تمرین سال جدید پرسپولیس با حضور اوسمار
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • هنوز خبری از سرمربی پرسپولیس نیست!
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • پیگیری تمرین پرسپولیس در غیاب اوسمار