Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - چهارشنبه در اولین دیدار از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، گسترش فولاد که فیروز کریمی را به عنوان مربی روی نیمکت خود داشت، به دیدار استقلال تهران رفت.

به گزارش وب سایت نود، فیروز کریمی که در اواسط نیم فصل اول هدایت تیم تبریزی را بر عهده گرفت، در این هفته برای شانزدهمین بار مقابل آبی پوشان حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تقابل با استقلال تهران در ادوار مختلف لیگ برتر تا کنون چهره یک مربی موفق را نداشته و جز مربیانی به حساب می آید که تعداد باخت های آنها در مقابل استقلال دو رقمی است.

کریمی که اولین بار با ابومسلم مشهد در دومین دوره لیگ برتر به مصاف استقلال با هدایت رولند کخ رفت، تا کنون 16 بار به عنوان مربی رقیب مقابل استقلال حاضر شده و تنها یک پیروزی کسب کرد. این مربی در 15 بازی دیگر، 5 تساوی و 10 شکست را در کارنامه دارد؛ وی بیشترین شکست را با تیم های ابومسلم، راه آهن و استقلال اهواز مقابل استقلال تهران داشته که با این تیمها دو بار مقابل استقلال مغلوب شده است.

تیم های فیروز کریمی از نظر آمار گلزنی هم عملکرد ضعیف تری نسبت به آبی پوشان داشتند؛ شاگردان فیروز کریمی در سه دیدار اخیر فقط یک بار دروازه استقلال را باز کرده و در بازی دیروز پس از 278 دقیقه دروازه استقلال را باز کردند. استقلال تا کنون 7 بازی مقابل این مربی کلین شیت کرده، در حالیکه شاگردان فیروز کریمی تنها در اولین تقابل با آبی پوشان هیچ گلی دریافت نکردند اما در 14 بازی متوالی مقابل این تیم در این امر موفق نبودند.

استقلال در دیدار روز گذشته نهمین گل این فصل را در 15 دقیقه ابتدایی به ثمر رساند و پانزدهمین بازی متوالی مقابل فیروز کریمی به گل رسید.

 

2081

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • دقیقی - اوزونیدیس: پرده دوم از یک درگیری
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند