Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@11:34:24 GMT

مهناز افشار و رضا یزدانی خواننده‌ی آهنگ استقلال شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۷۵۴۴

به گزارش ایلنا، «آبی به رنگ آسمان» را امیر رفیعی با محوریت مرور تاریخ باشگاه استقلال می‌سازد و مهناز افشار هم به‌عنوان راوی در بخشی از فیلم حضور دارد.

رفیعی کارگردان و تهیه‌کننده «آبی به رنگ آسمان» یکی از مهم‌ترین انگیزه‌های حضور مهناز افشار در این اثر را فارغ از رنگ‌های فوتبالی به جهت حمایت از حقوق بانوان ایرانی پیرامون حضور در ورزشگاه‌ها بخصوص ورزش پرطرفدار فوتبال دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در «آبی به رنگ آسمان» که قبل‌تر «چهار فینال آسیا» نام داشت و تاریخ باشگاه استقلال تهران را از زمان تاسیس 1324 تا به امروز با حضور بیش از 70 بزرگ این باشگاه به تصویر می‌کشد، علاوه بر مهناز افشار چهره‌هایی همچون همایون ارشادی، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ و رضا یزدانی نیز حاضرند. رضا یزدانی خوانندگی تیتراژ پایانی فیلم را هم برعهده دارد.

متن «آبی...» را خشایار الوند از نویسندگان باسابقه نگاشته است. رضا تاری وردی تدوین‌گر و شهاب کاظمی فعال حوزه شبکه نمایش خانگی به‌عنوان مشاور تهیه کننده در این اثر حضور داشته است.  علی فتح‌ا...‌زاده مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال تهران نیز در تهیه کار رفیعی را همراهی نموده است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا رضا یزدانی مهناز افشار علی فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد

مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

طرفداری | در چهارچوب رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کافا)، امروز تیم ملی تاجیکستان به مصاف ترکمنستان رفت و حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داد.

تیم داوری دیدار میزبان مسابقات مقابل ترکمنستان، دو عضو ایرانی در خود می‌دید. مهناز ذکایی به عنوان داور اول و آتنا لشنی به عنوان کمک داور، بازی تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

مهناز ذکایی در اسفند ۱۴۰۲ گزینه حضور در تیم قضاوت دربی پایتخت به عنوان داور VAR بود اما همانند مهسا قربانی، این فرصت را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است
  • آهنگ جدید فرزاد فرزین برای سریالی که خودش بازیگر آن است | ویدئو
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (تصویر) وقتی علی دایی خواننده شد!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • واکنش ناباورانه حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور از المپیک
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • واکنش احساسی حسن یزدانی به حذف دیوید تیلور