Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-03-29@11:27:43 GMT

پلیس تهران مانع خودسوزی مرد۵۱ ساله شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۷۶۹۶

پلیس تهران مانع خودسوزی مرد۵۱ ساله شد

به گزارش امتداد، سردار مسعود مصدق فرمانده یگان امداد پایتخت با اعلام خبر فوق گفت: ماموران مقر نبی اکرم(ص) هنگام گشت‌زنی در محدوده خیابان دانشگاه، متوجه رفتار مشکوک مردی حدوداً 50 ساله شدند که یک بطری در دستش بود.

بیشتر بخوانید:

ماجرای خودسوزی مرد کفاش در هاله ای از ابهام پشت پرده اقدام به خودسوزی در فردیس +عکس

وی تصریح کرد: مأموران مدتی وی را تحت مراقبت قرار دادند تا اینکه متوجه شدند وی قصد دارد محتویات بطری را بر روی خود بریزد که بلافاصله برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای به وی نزدیک و مانع از انجام هر اقدامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه مأموران این یگان برای انجام ماموریت‌های مختلف تحت آموزش و مهارت‌های مشاوره‌ای و رزمی قرار گرفته‌اند، افزود: طی مذاکرات مشاوره‌ای ماموران مقر نبی‌اکرم که با مرد 51 ساله انجام دادند موفق شدند وی را از انجام خودسوزی منصرف و امید به زندگی را در وی مجددا احیاء سازند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۷۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است

تین نیوز

سرهنگ احسان مومنی با اعلام محدودیت های شب های قدر در تهران افزود: با توجه به نزدیک شدن به شب های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیات های مذهبی جهت انجام فرایض دینی، پلیس راهور به جهت سهولت رانندگان و حضور مردم در مراسم معنوی این شب ها همچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها تمهیدات ترافیکی ویژه ای اندیشیده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مومنی با تاکید بر اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، اظهار کرد: همکارانم در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه که میزبان مراسم شب های قدر هستند، حضور ۱۰۰ درصدی و فعال دارند.

سرهنگ مومنی با بیان اینکه در محل هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می کنیم ادامه داد: تابلوهای اطلاع رسانی در اطراف معابر محل برگزاری مراسم جهت پارک شهروندان نصب خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اضافه کرد: توصیه می شود شهروندان خودروهای خود را به گونه ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد، پارک کنند تا هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج و محل را ترک کنند.

به گفته وی، در این سه شب (جمعه شب، یکشنبه شب و سه شنبه شب آینده) تردد کامیون ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود همچنین هر گونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

 

وی از رانندگان خواست از توقف دوبله و سد معبر در سطح معابر بخصوص اطراف محل برگزاری مراسم و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می شود، جدا خودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می شود پس از اتمام مراسم با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی کرده و سرعت و سبقت مجاز را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث تلخ نباشیم.

سرهنگ مومنی به شهروندان توصیه کرد با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده ها به جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم شب های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ماجرای فرار دختر ۲۰ ساله در تهران / عامل اغفال بازداشت شد
  • تشکیل ۲۵ پرونده قاچاق کالا به ارزش ۱۱ میلیارد ریال
  • برپایی سه میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • تردد کامیون و انجام فعالیت های عمرانی و حفاری در شب های قدر ممنوع است
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • رفع تصرف ۱۸ هزار متر مربع از اراضی ملی بابل
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی خونین محله لواسان
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!