Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:44:32 GMT

اشتباهات دفاعی، بلای جان ژنرال

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۷۹۷۰

اشتباهات دفاعی، بلای جان ژنرال

تیم ذوب‌آهن اصفهان در دیدار با حریف اهوازی خود باز هم از روی اشتباهات فردی، گل دریافت کرد

به گزارش “ورزش سه” عصر امروز و از هفته بیست و هشتم لیگ برتر، تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد رفت که این بازی تا  پایان نیمه اول با نتیجه تساوی ۱–۱ در جریان است. رحیم زهیوی در دقیقه ۳۱ برای فولاد و سید محمد حسینی در دقیقه ۴۵ برای ذوب‌آهن در این مسابقه موفق به گلزنی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما تک گل زهیوی برای فولاد، از روی اشتباهات فردی و سریالی بازیکنان ذوب‌آهن در خط دفاعی به دست آمد. در صحنه گل فولاد، اولین اشتباه را میلاد فخرالدینی انجام داد. این بازیکن که قصد دفع توپ را داشت، آن را در اختیار حسن بیت‌سعید قرار داد که در ادامه این بازیکن سانتری را بر روی دروازه حریف انجام داد و این دفعه دفاع میانی ذوب‌آهن که قصد دور کردن توپ را داشت، مرتکب اشتباه شد و زهیوی با ضربه‌ای آرام دروازه رشید مظاهری را باز کرد.


شاگردان امیر قلعه‌نویی که در بازی‌های قبلی خود درگیر اشتباهات گوناگون شده بودند، مقابل فولاد هم ترک عادت نکردند تا اینگونه خطای فردی بلای جان تیم ژنرال شود.

ذوب آهن اصفهان امیر قلعه نویی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۷۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی دانشی بعدازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با اجرای طرح فجرانه، فردی با دهک درآمدی یک تا سه به جای دریافت ۴۰۰ هزارتومان یارانه، ۶۲۰ هزارتومان و فردی با دهک درآمدی چهار تا هفت، به جای دریافت ۳۰۰ هزار تومان، ۵۲۰ هزار تومان یارانه دریافت خواهد کرد.

وی بیان داشت: تاکنون ۲۶۶ هزار و ۷۲۴ خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند و ۶۵۲ میلیارد و ۲۷۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان نیز اعتبار در استان استفاده شده است.

دانشی تصریح کرد: خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان از محل اعتبار جدید دولت تأمین می‌شود.

کد خبر 6099751

دیگر خبرها

  • مهلت دریافت کالابرگ طرح فجرانه نوبت سوم تا جمعه تمدید شد
  • خودروهایی که شیشه دودی دارند، جریمه می‌شوند
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • (ویدئو) روایت «ژنرال مکنزی» از تحویل سوخو ۳۵ به ایران
  • افشای اشتباهات بزرگ ارتش اسرائیل | گنبد آهنین خودزنی می کند
  • چالش های هویت فردی «نسل زد» و الگوی فاطمی بررسی می شود
  • رعد و برق بلای جان دام‌های عشایر در فارس شد
  • عفونت چشم بلای جان قهرمان کشتی شد
  • ادعای عجیب ژاوی بعد از قهرمانی رئال!
  • ژاوی: بارسا نباید این فصل را فراموش کند