Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرهنگ مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: ساعتی قبل ماموران گشت کلانتری ۱۲۳ نیاوران در چهار راه کامرانیه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ مرادی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت اعلام کرد: ساعتی قبل ماموران گشت کلانتری ۱۲۳ نیاوران در چهار راه کامرانیه به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:دستور ایست صادر لیکن راننده توجه نکرد و با مشاهده ماموران به صورت جنون آمیز و با سرعت و با حرکات نامتعارف به حرکت خود ادامه داد که پس از برخورد با ۵ دستگاه خودروی عبوری نهایتا متوقف و متهم دستگیر شد.

سرهنگ مرادی گفت:خودرو‌ها از قسمت‌های مختلف تخریب و از خودروی متهم مقادیری ماده مخدر گل کشف شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۸۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت

سرهنگ علی اکبر بای گفت: بدنبال کسب خبری مبنی بر حمل و نگهداری ترافل قاچاق توسط افرادی در سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و مقدار ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم قارچ ترافل قاچاق از دو دستگاه خودرو کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مینودشت گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۴ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: متهمان  پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سارقان حوزه رفسنجان، در کرمان دستگیر شدند
  • کشف بیش از ۵ هزار عدد بلبرینگ صنعتی قاچاق در خوی
  • کشف بیش از ۸ کیلو ترافل قاچاق در مینودشت
  • کشف ۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در دورود
  • کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • کشف ۶ فقره سرقت در یزد
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • اهداف ايران خودرو در سال جهاد اقتصادي