Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@11:55:11 GMT

زوج‌های زلزله ‌زده با جهیزیه سپاه به خانه بخت رفتند

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۸۴۵۳

زوج‌های زلزله ‌زده با جهیزیه سپاه به خانه بخت رفتند

به گزارش خبرنگار ایرنا، مبلغ کمک ‌جهیزیه اهدایی سپاه پاسداران به هر زوج 40 میلیون ریال و شامل 14 قلم کالا است.
سردار سید ضیاء الدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین ازدواج زوج های زلزله زده شهرستان ثلاث و باباجانی از سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه که جهیزیه های اهدایی را در کمتر از 10 روز تامین کرده است، تشکر کرد و گفت: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه نبی اکرم پیش از وقوع زلزله کرمانشاه هم فعال بوده و تاکنون 10 هزار و 855 طرح را با اعتبار 945 میلیارد و 800 میلیون ریال اجرا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار حزنی گفت: سپاه همچنان در کنار مردم زلزله زده استان کرمانشاه خواهد بود و تلاش های بیشتری برای محرومیت‌ زدایی در استان به ویژه مناطق زلزله زده کرمانشاه انجام خواهد داد.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران عنوان کرد: سپاه پاسداران از پنج سال پیش تسهیل ازدواج آسان را در دستور کار خود قرار داده است.
به گفته سردار حزنی، سپاه تلاش کرده که جهیزیه زوج‌های جوان را از کالاهای ایرانی تهیه کند و با این اقدام باعث ایجاد رونق در بسیاری از کارخانجات داخلی شده است.
او اظهار کرد: مراسم اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان هر هفته در یکی از شهرهای کشور برگزار می‌شود.
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران تاکید کرد که سپاه پاسداران آمادگی تامین کامل یا بخشی از جهیزیه برای اقشار نیازمند استان کرمانشاه را دارد.
سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به حمایت گسترده و همدلی ملت ایران با زلزله زدگان این استان گفت: توسعه و پیشرفت استان و کشور را در سایه اتحاد و همدلی بین اقوام و مذاهب مختلف دانست.
ملا احمد شیخی، امام جمعه شهرستان ثلاث باباجانی نیز با اشاره به خدمات و ایثارگری‌های سپاه پاسداران گفت: این تشکل انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس در جبهه نظامی به ملت خدمت کرد و پس از آن هم در عرصه‌های مختلف سازندگی و محرومیت زدایی در حال فعالیت و خدمت رسانی است.

** کمک 1.5 و یک میلیونی به زوج ها
حسین خدرویسی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این جشن اعلام کرد که به هر یک از 180 زوجی که تحت پوشش کمیته امداد هستند، یک و نیم میلیون تومان کمک بلاعوض اهدا می شود.
شهردار بخش تازه آباد شهرستان ثلاث باباجانی نیز از اهدای یک میلیون تومان هدیه نقدی به زوج هایی خبر داد که فرزند ایثارگر و جانباز دفاع مقدس هستند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی های صورت گرفته حدود یکصد هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
شهرستان ثلاث و باباجانی با 38 هزار نفر جمعیت در 136 کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.
7444/3209/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال زلزله سپاه پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملت ایران هشت سال دفاع مقدس موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۸۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر، یک مستشار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه در اثر حملات هوایی شب گذشته به شرق سوریه به شهادت رسید.

شهید القدس بهروز واحدی شب گذشته بر اثر حملات ارتش تروریستی آمریکا به مواضع محور مقاومت در استان دیرالزور سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

کد خبر 6063020

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه سپاه پاسداران
  • محرومیت زدایی اقدام اولویت دار سپاه روح‌الله استان مرکزی است
  • شهادت یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان
  • سردار تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • بسیجیان وطن همواره آماده جانفشانی در راه اسلام و انقلاب هستند
  • تنگسیری: تامین آب پایدار قشم در اولویت قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی دریایی سپاه است
  • ساخت سرپناه برای پیرزن روستایی در شهرستان فومن