Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@10:56:53 GMT

فولاد 1- ذوب آهن 1

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۸۵۳۷

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ناطقان: هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی پیگیری شد. در این دیدار که از ساعت ۱۷ و در ورزشگاه غدیر اهواز آغاز شد تیم فولاد خوزستان از ذوب آهن اصفهان پذیرایی کرد. این مسابقه در پایان با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌های این بازی را رحیم زهیوی برای فولاد و سید محمد حسینی برای ذوب آهن به ثمر رساندند.

ذوب آهن با این نتیجه ۴۹ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به استقلال در رده دوم جدول قرار گرفت. فولاد نیز با ۴۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.

نکته قابل توجه این بازی وزش شدید باد در ورزشگاه غدیر بود که روی کیفیت و نحوه بازی دو تیم تاثیر منفی گذاشت. منبع: ایسنا برچسب ها: فولاد ، ذوب آهن ، دیدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: فولاد ذوب آهن دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۸۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: دو تیم فوتبال وستهم و لیورپول از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ۸ اردیبهشت ماه ساعت ۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه لندن استادیوم وستهم به مصاف هم می‌روند. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با نتیجه ۳ بر ۱ به سود لیورپول به پایان رسید. آخرین بازی دو تیم در جام اتحادیه برگزار شد که   بازی با نتیجه ۵ بر ۱ به سود لیورپول پایان یافت.

tags # لیورپول سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • رستگاری ازبکستان در ضیافت پنالتی ها/ شگفتی تاجیکستان کامل نشد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • لیورپول در سراشیبی نتیجه نگرفتن!
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • ساعت پخش بازی وستهم و لیورپول امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول