Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-25@22:25:22 GMT

تکمیل تحقیقات پرونده ندا در مشهد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۸۶۷۷

تکمیل تحقیقات پرونده ندا در مشهد

به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صدا و سیما، قاضی سید جواد حسینی افزود: روال بررسی و تکمیل پرونده در دادسرا حدود 3 ماه تکمیل تحقیقات پرونده ندا در مشهدبه طول می انجامد ولی به علت خاص بودن موضوع این پرونده به دستور رئیس کل دادگستری استان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه بر اساس آزمایش صورت گرفته متهم هیچ مشکل روانی ندارد، بیان کرد: تحقیقات این پرونده در دادسرا تکمیل شده و در کمتر از چند روز دیگر کیفرخواست صادر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون دادستان مرکز خراسان رضوی در امور جرائم خاص ادامه داد: اتهامات قاتل41 ساله، آدم ربایی، قتل و ارتکاب به عمل منافی عفت است و پیگیر هستیم اشد مجازات برای متهم صادر و حکم در محل وقوع جرم در ملاء عام اجرا شود و البته خانواده متهم نیز تاکید بر قصاص دارند.

هفتم فروردین امسال یک دختربچه 6.5 ساله افغان برای خرید نان از خانه خود در شهرک شهید رجایی مشهد بیرون رفته بود که حدود ساعت 24 همان شب جسد وی در داخل کیسه ای در همان منطقه پیدا شد.

با ادامه تحقیقات مشخص شد سبزی فروش محل این دختربچه را ربوده و به قتل رسانده است که قاتل 41 ساله دهم فروردین ماه دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهرک شهید رجایی مشهد تکمیل تحقیقات پرونده ندا در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۸۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی گفت: در نخستین روز‌های فروردین ماه سال جاری، گزارشی از وقوع قتل جوانی ۲۲ ساله در یکی از روستا‌های شهرستان محلات به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

سرهنگ چهری افزود: بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان محلات به همراه تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و در روند بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوان ۲۲ ساله بر اثر جراحات ناشی از ضربات شی سخت به قتل رسیده است.
او با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که فرد ضارب یکی از دوستان مقتول بوده است که بلافاصله بعد از ارتکاب قتل از محل متواری می‌شود، گفت: با شناسایی قاتل، بلافاصله تحقیقات تخصصی برای مشخص شدن مخفیگاه او آغاز شد.
 رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی  افزود: قاتل پس از گذشت چند روز و چندین بار جابجایی در مخفیگاه‌های مختلف توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ چهری با اشاره به تحقیقات تخصصی انجام شده توسط کارآگاهان گفت: متهم که مردی ۴۴ ساله است با اعتراف به قتل انگیزه خود را اختلافات شخصی عنوان کرد.
او افزود: با تکمیل تحقیقات پلیس، قاتل برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۴ فقره سرقت از باغ ویلا‌های جاده مشهد-کلات
  • بازسازی صحنه جنایت در شب نشینی مستانه!
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان به مرکز تحقیقات فسیل مراغه
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • تخصیص ۸ میلیارد تومان برای مرکز تحقیقات فسیل ایران در مراغه
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد