Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو تاکونی، گلر سابق یوونتوس، به شدت نسبت به اتفاقات بازی شب گذشته رئال-یووه عصبانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تاکونی بین سال های ۱۹۸۳ تا ۱۹۹۲، نزدیک به ۲۵۰ بازی برای یوونتوس انجام داد و اکنون به عنوان کارشناس فوتبال فعالیت می کند.

بازی شب گذشته رئال و یوونتوس بسیار جنجالی شد و تصمیم داور مبنی بر اعلام پنالتی به سود رئال در دقیقه ۹۳، خشم یوونتوسی ها را برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با همان پنالتی که رونالدو به گل تبدیلش کرد، رئال با وجود شکست ۱-۳ راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد.

پس از اعلام پنالتی، بوفون به دلیل اعتراضات شدیدش به داور از زمین بازی اخراج شد و پس از بازی نیز بین ستاره های دو تیم، درگیری لفظی شدیدی در گرفت.

تاکونی در مورد پنالتی اعلام شده بر علیه یوونتوس گفت:

« من اگر جای بوفون بودم و آخرین سال فوتبالم را پشت سر می گذاشتم، صورت داور را خرد می کردم. بازی دیشب می توانست بهترین پایان را برای فوتبال بوفون رقم بزند و یوونتوس را در مسیر فینال قرار دهد. داور نمی تواند و نباید آن صحنه را در دقیقه ۹۳، پنالتی اعلام می کرد.

من تقصیرات را به گردن کولینا می اندازم. رئیس کمیته داوران باید هر دو یا سه سال عوض شود؛ چون پست حساسی است. کولینا ضد یوونتوس است و تصمیماتش علیه ماست. حالا یووه روی لیگ و کوپا ایتالیا متمرکزتر خواهد شد و شک ندارم که هر دو را فتح می کند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یوونتوس کارشناس فوتبال رئال و یوونتوس تاکونی رئال و یوونتوس رونالدو کارشناس فوتبال یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۹۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • برایتون 0-4 سیتی: تلافی رئال را سر دی‌زربی خالی کردند
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • سریال VAR تمام شدنی نیست
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!