Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی اعلام کرد که تیم خود را برای بررسی حمله شیمیایی ادعائی در غوطه به سوریه اعزام کرده است.
این سازمان شامگاه پنجشنبه گفت که تیم کارشناس‌های وابسته به خود راهی سوریه شده‌اند و قرار است از 14 آوریل (شنبه 25 فروردین) کار خود را شروع کنند.
«بشار الجعفری»، نماینده سوریه در سازمان ملل ساعاتی پیش طی کنفرانسی اعلام کرد که دمشق برای 4 تن از کارشناسان سازمان مذکور روادید صادر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دنبال ادعای حمله شیمیایی از سوی مخالفان و عناصر وابسته به گروهک جیش الاسلام در غوطه، سه‌شنبه این هفته دولت سوریه رسما از سازمان مذکور خواست این مسئله را بررسی کند که با استقبال این سازمان روبه رو شد.
مخالفان دولت سوریه و حامیان غربی آن‌ها از جمله آمریکا دمشق را عامل این حمله می‌داند، ادعائی که به اعتراف وزیر دفاع آمریکا و دبیر کل سازمان ملل متحد هیچ سندی برای آن وجود ندارد.
وزارت دفاع روسیه بارها درباره متوسل شدن تروریست‌ها به حربه استفاده از سلاح شیمیایی در غوطه شرقی با هدف تحریک غرب علیه دمشق هشدار داده بود که آخرین بار آن جمعه بود و تروریست‌ها به فاصله یک روز بعد از این هشدار حمله شیمیایی در شهر دوما صورت گرفت.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کیانوش نورمحمدی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت مأموران انتظامی حمله ور می‌شود که مأموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

وی عنوان کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

نورمحمدی گفت: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6096543

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • مخالفت آمریکا با استفاده اوکراین از سلاح‌های آمریکایی در خاک روسیه 
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه