Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@17:27:36 GMT

6باب مدرسه در شوشتر به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۴۹۹۲۰

6باب مدرسه در شوشتر به بهره برداری رسید

شوشتر-ایرنا-6 باب مدرسه خیر ساز روز پنجشنبه با حضور جمعی از مسئولان محلی در مناطق محروم شهرستان شوشتر به بهره برداری رسید.

مسئول گروه جهادی شهدای گمنام شوشتر در حاشیه بهره برداری از این مدارس به خبرنگار ایرنا گفت: برای احداث این کلاس های درس بیش از سه میلیارد ریال توسط خیرین هزینه شده است.
سرهنگ رضا گیلانی افزود: هزینه احداث این مدارس توسط خیرین تامین و با همکاری گروه جهادی شهدای گمنام شوشتر کار احداث آنها انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد:بعد از شناسایی مدارس دارای بافت فرسوده ،با هدف محرومیت زدایی در روستاها این مدارس احداث شده اند.
مسئول گروه جهادی شهدای گمنام شوشتر افزود:همچنین به همت خیرین و این گروه جهادی 9باب مسکن برای محرومان مرمت و بهسازی شد.
7159/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: كليات شوشتر احداث مدرسه به همت خيرين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۴۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

مجید فرهزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرا و بهره‌برداری هفت طرح برق‌رسانی در سطح استان با صرف ۳۴۵ میلیارد در این استان اظهار کرد: برق‌رسانی به ناحیه صنعتی وحدت کیار، توسعه فیدر شماره هفت ناغان در شهرستان اردل جهت تأمین برق شهرک صنعتی کاج، احداث فیدرهای جدید برق‌رسانی در دشتک، احداث فیدر عمومی و بهینه‌سازی فیدر شماره پنج در گندمان جهت پمپاژ آب کشاورزی، برق‌رسانی به پمپاژ آب آزادگان در شهرستان بن، احداث فیدرهای اختصاصی فاز یک و دو معادن سنگ بی ‌دکل و باباحیدر، تقویت و بهینه‌سازی فیدر شماره چهار فارسان جهت برق‌رسانی به قطب صنعتی جونقان از جمله این طرح‌ها است.

وی افزود: برق‌رسانی به نواحی صنعتی، ارتقای ظرفیت و توسعه زیرساخت‌ها، مدیریت بار مصرف، برق‌رسانی به پمپاژهای آب کشاورزی، مجتمع‌های گلخانه‌ای و دامداری و اشتغال‌زایی از جمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها ۴۱ کیلومتر شبکه برق هوایی و ۴۴۰ متر شبکه زمینی احداث شده است.

کد خبر 747143

دیگر خبرها

  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه خیر ساز در خوی
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • افتتاح مدرسه ۶ کلاسه در شهر نشتیفان خواف
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • اجرا و بهره‌برداری از ۷ طرح برق‌رسانی در چهارمحال‌ و بختیاری
  • سومین چمن مصنوعی مدارس استثنایی کردستان بهره‌برداری می‌شود
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • ساخت ۱۸۰۰ کلاس درس در آذربایجان غربی