Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@16:30:01 GMT

شرکت نفتی هندی ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۰۲۱۷

شرکت نفتی هندی ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است

رئیس شرکت آناند اعلام کرد: شرکت نفتی اسار هند به رغم پرداخت ۲ میلیارد یورو به عنوان بدهی‌های نفتی هنوز ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است.

خبرگزاری فارس: رویترز اعلام کرد: به رغم پرداخت ۲ میلیارد یورو هنوز شرکت نفتی اسار هند ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است.

به گزارش رویترز، رئیس شرکت آناند اعلام کرد: شرکت نفتی اسار هند به رغم پرداخت ۲ میلیارد یورو به عنوان بدهی‌های نفتی هنوز ۵۰۰ میلیون یورو به ایران بدهکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، زمانی که ایران تحت تحریم‌های بین‌المللی بود پرداخت‌های هند به ایران اگرچه باتاخیر، ولی انجام شد.

آناند که در مجمع جهانی انرژی در هند صحبت می‌کرد، گفت: شرکت اسار هند سالانه ۲ و نیم میلیون تن در سال نفت خام از مکزیک و ۲ میلیون بشکه در ماه از ونزوئلا خریداری می‌کند. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003MS4

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۰۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • خرید امن و آسان از علی بابا با سپاهان همراه
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • کمین غافلگیرکننده یک ببر برای گاومیش هندی (فیلم)
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد