Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@14:09:25 GMT

تیم تکواندو نوجوانان ایران قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۰۳۹۵

تیم تکواندو نوجوانان ایران قهرمان جهان شد

تیم تکواندو نوجوانان ایران با کسب ۶ طلا ویک برنز در فاصله یک روز به پایان دوازدهمین دوره رقابتهای نوجوانان جهان، عنوان قهرمانی این رقابتها را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم تکواندو نوجوانان ایران در روز چهارم از رقابتهای قهرمانی جهان با کسب دو طلای دیگر، در مجموع با شش طلا و یک برنز عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین عنوان قهرمان نوجوانان ایران در طول دوازده دوره این رقابتها می باشد. 

نوجوانان ایران که تا پایان روز سوم با ۴ طلا، یک برنز و ۶۳ امتیاز در صدر جدول توزیع مدالها قرار داشت، امروز پنجشنبه ۲۳ فروردین ماه در روز چهارم این رقابتها توسط محمد مهدی عمادی و علی اشکوریان دو طلای دیگر کسب کرد تا قهرمانی خود را در فاصله یک روز به پایان این مسابقات قطعی کند.

پیش از این در سه روز نخست این مسابقات حامد اصغری، حسین لطفی، امیرولی پور، امیرسینا بختیاری موفق به کسب چهار مدال طلا شده و عرفان مرادی هم یک نشان برنز کسب کرده بودند که در روز پایان محمد مهدی میرعمادی و عای اشکوریان دو طلای دیگر به داشته های تیم کشورمان افزودند. با گذشت چهار روز از آغاز این مسابقات هشت عضو تیم نوجوانان ایران مسابقات خود را به پایان رساندند که تنها محمد رستم رستم نژاد از دست یابی به مدال بازمانده است. 

نوجوانان ایران اولین بار در هشتمین دوره رقابتهای نوجوانان جهان در «تیخوانا»ی مکزیک و سال ۲۰۱۰ با سه طلا، یک نقره و یک برنز عنوان قهرمانی را کسب کرده بود. در نهمین دوره این مسابقات سال ۲۰۱۲ تیم ایران با دو طلا و دو نقره در شرم الاشیخ مصر نایب قهرمان شد و در دهمین دوره این مسابقات سال ۲۰۱۴ در چین تایپه و یازدهمین دوره سال ۲۰۱۶ در کانادا تیم ایران با یک طلا، یک نقره و یک برنز تیم کشورمان در جای چهارم ایستاده بود.

این دوره از مسابقات فردا جمعه ۲۴ فروردین ماه و با برگزاری مسابقات اوزان نهم و نهم به پایان خواهد رسید. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۰۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ| فتحی قهرمان بزرگسالان شد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • فیلیپین نخستین حریف نوجوانان دختر ایران/ تلاش ۱۳ تیم برای جام
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • کواچ قهرمان شد و خداحافظی کرد
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا