Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@06:43:20 GMT

سفر دکتر نوبخت به استان یزد

تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۰۶۴۳

سفر دکتر نوبخت به استان یزد

به گزارش خبرگزاری برنا تهران ،  دکتر محمدباقر نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد و مراسم تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان حضور یافت.

در این مراسم از خدمات حمیدرضا نصیری زاده قدردانی و سید مجتبی حسینی پور به عنوان رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر نوبخت شامگاه امشب پس از ورود به یزد به مقام شهید محراب آیت الله صدوقی و فرزند مرحوم وی، امام جمعه فقید یزد ادای احترام کرد.

ٖ

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه معارفه معاون معاون رئیس جمهور یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۰۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده ظهر امروز در دیداری صمیمی با همکاران سازمان به مناسبت عید فطر اظهار کرد: روز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ بنده به سمت سرپرست سازمان منصوب شدم و از آن زمان تمام سعیمان این بود که محیطی آرام و بدون استرس را برای همکاران جهت پیشبرد اهداف سازمان بوجود آوریم.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که با استاندار محترم داشتیم مقرر شد برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه آذربایجان شرقی را تدوین و اهداف استان را بر اساس این برنامه پیش بریم که تعداد ۲۰ نفر از همکاران سازمان به طور مستقیم در تهیه و تنظیم این برنامه نقش داشتند تا در حداقل زمان ممکن این گزارش را به پیوست برنامه‌های آمایش سرزمین تهیه کنیم.

فتح‌زاده تصریح کرد: برنامه‌ای در ارتباط با ساماندهی و توسعه پهنه ارس و برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجرایی در ارتباط با شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌هایی هستند که در دست تدوین داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی، برنامه‌محوری، رشد اقتصادی و ارتقا بهره‌وری را مهمترین اهداف استان در سال ۱۴۰۳ خواند و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از اردیبهشت تا اسفند جاری باید پروژه‌های عمرانی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد را تعیین تکلیف و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

این مسؤول تاکید کرد: هدف ما این است جایگاه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را هم در نظام برنامه‌ریزی و هم در حوزه تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های توسعه‌ای ارتقا دهیم.

کد خبر 6077032

دیگر خبرها

  • برگزاری جلسه برنامه‌ریزی بزرگداشت سالگرد عملیات بازی دراز
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • برگزاری همایش عطارشناسی «آواز به عشق در جهان خواهم داد» در نیشابور
  • مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور برگزار خواهد شد
  • اجرای مراسم شکرانه تحقق وعده صادق امشب در مساجد سراسر کشور
  • رشد اقتصادی و ارتقاء بهره‌وری مهمترین اهداف آذربایجان شرقی در۱۴۰۳
  • رشد اقتصادی مهم‌ترین هدف مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی
  • آخرین تغییرات مدیریت احیای دریاچه ارومیه | احیای این دریاچه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد
  • بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد
  • برگزاری ۱۵۷ دوره آموزشی برای کارکنان دستگاه‌های اجرایی در زنجان