Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-23@19:42:48 GMT

"آیتم فان یک" برنامه ی فوتبال 120 شبکه ورزش 23 فروردین 97

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۰۷۶۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت فیلم دانلود با کیفیت 360 دانلود با کیفیت 480 دانلود با کیفیت 720 دانلود با کیفیت 1024

کلیپی از آیتم برنامه برنامه فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷ را برای شما آماده کرده ایم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کلیپی از برنامه ی فوتبال ۱۲۰ شبکه ورزش ۲۳ فروردین ۹۷ که در ” آیتم فان یک” به نمایش جالب ترین اتفاقات فوتبالی در فوتبال جهان پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حواشی جالب و کمی هم دردناک در این آیتم گنجانده شده است.

پارس فوتبال شما را به تماشای این کلیپ دعوت می کند.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: آیتم های فوتبال 120 حواشی فوتبال فوتبال 120 کلیپ جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۰۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، تلاش امدادگران برای خارج کردن پیکر‌های شهدای دفن شده در گور جمعی محوطه بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه همچنان ادامه دارد.
سازمان دفاع مدنی نوار غزه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد تا کنون پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در این گور جمعی خارج شده است.
مقامات این سازمان تأکید کردند شواهد واضحی بر روی پیکر‌های کشف شده وجود دارد که وجود اعدام‌های میدانی را در محوطه بیمارستان ناصر تأیید می‌کند.
آنها افزودند در محوطه بیمارستان ناصر سه گور جمعی وجود دارد و شمار شهدا به صد‌ها تن می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



درخواست دوباره سازمان جهانی بهداشت برای برقراری آتش بس فوری در نوار غزه
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد هیأت‌های امدادرسان و محموله‌های بشردوستانه در نوار غزه باید تردد امن، مداوم، روان و فوری داشته باشند.
این سازمان افزود: ما نتوانستیم مأموریت خود را در بیمارستان‌های کمال عدوان و العوده به علت تداوم جنگ و تأخیر در بازرسی ها، جز به صورت جزئی به اتمام برسانیم. ما بار دیگر دعوت خود را برای برقراری فوری آتش بس در غزه، پایبندی به قوانین بین المللی و فراهم کردن مراقبت‌های درمانی برای غیرنظامیان تکرار می‌کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پیرزن ساکن غزه: از وطن خود دست نخواهیم کشید
یک بانوی سالخورده فلسطینی گفت: همه این ویرانی‌ها فدای فلسطین. خداوند آنها (رزمندگان فلسطینی) را پیروز گرداند. خداوند به آنها برای مقابله با دشمنانشان کمک کند. 
وی همچین گفت: همه اینها فدای فلسطین. فلسطین وطن و کشور ماست و ما آن را دوست داریم. ما از وطن خود دست نخواهیم کشید. وطن، آبرو است؛ وطن ما آبروی ما است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





حمله رژیم صهیونیستی به شهروندان فلسطینی در دیرالبلح
رژیم اشغالگر صهیونیستی با حمله به دیرالبلح، گروهی از شهروندان را در مرکز شهر هدف قرار داد که منجر به زخمی شدن تعداد زیادی از آنان شد.
در پی هدف قرار دادن یک پهپاد گروهی از شهروندان در منطقه البلاد در مرکز شهر دیرالبلاح در مرکز نوار غزه، شمار زیادی از تلفات روز دوشنبه وارد بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلاح شدند..
نیرو‌های اشغالگر اسرائیل از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ به حملات زمینی، دریایی و هوایی خود علیه نوار غزه ادامه دادند که منجر به کشته شدن ۳۴۱۵۱ شهروند که بیشتر آنها کودک و زن بودند و مجروح شدن ۷۷۰۸۴ نفر دیگر در آخرین آمار غیر نهایی اعلام شده توسط وزارت بهداشت امروز، همچنان که هنوز ... هزاران قربانی زیر آوار.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





ارتش صهیونیستی به تخریب محله‌های مسکونی در النصیرات روی آورده است
شبکه تلویزیونی المیادین در گزارشی از تخریب کامل محله‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات در بخش مرکزی نوار غزه خبر داد.
تصاویر نشان می‌دهد اشغالگران به تخریب کامل محله‌های مسکونی رو آورده اند با این هدف که ساکنان آواره و از این منطقه خارج شوند. این یکی از محله‌های بزرگ مسکونی است که ارتش اسرائیل بعد از یورش به اردوگاه آن را با مواد منفجر تخریب کرده است و بیشتر مناطق آن را هدف قرار داده است.
این یکی از پنج مسجدی است که ارتش اشغالگر اسرائیل آن را در اردوگاه آوارگان فلسطینی در النصیرات تخریب کرده است. ارتش اسرائیل خیابان‌ها و زیرساخت‌ها و چاه‌های آب شهرداری‌ها را تخریب کرده و پنج مولد برق مخصوص این چاه‌ها را نیز منفجر کرده است. این آخرین مولد‌های ذخیره بود که شهرداری‌ها آب را با آن برای ساکنان بخش مرکزی نوار غزه انتقال می‌دادند.
ما اینجا در قسمت انتهایی اردوگاه جدید در منتهی الیه شمالی النصیرات و منطقه مرکزی هستیم. از ابتدا تا انتهای اردوگاه در شمال و منطقه مشرف به المغراقه که ارتش اسرائیل هنو در آن مستقر است فقط یک تصویر قابل مشاهده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




ویرانی کامل اصلی‌ترین خیابان در خان یونس
کانال تلگرام شبکه اطلاع رسانی رایه، ویدئویی از ویرانی کامل خیابان جمال عبدالناصر، اصلی‌ترین خیابان در خان یونس، منتشر کرد که بعد از تجاوزات چند ماهه رژیم صهیونیستی به ویرانه تبدیل شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





حمله هوایی رژیم صهیونیستی به النصیرات و البریج
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به یک آپارتمان مسکونی نزدیک مسجد جامع النصیرات در مرکز نوار غزه شماری شهید یا زخمی شدند که به بیمارستان العوده انتقال یافتند.
در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یک خانه مسکونی در اردوگاه البریج هم چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی و ناپدید شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




حال و روز کودکان غزه 
کانال تلگرام شبکه تلویزیونی الاقصی ویدئویی از یک کودک فلسطینی منتشر کرد که تلاش می‌کند با دستان کوچکش، ویرانه‌های خانه اش را کنار بزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی




صدای انفجار در شهرک «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی
شبکه خبری قدس در کانال تلگرامی خود گزارش داد: منابع عبری اعلام کردند پس از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک «کریات شمونه» و اطراف آن در شمال فلسطین اشغالی، صدای انفجار شنیده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





به آتش کشیده شدن اموال کشاورزان در شرق رام الله
شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت ارتش اشغالگر اموال کشاورزان را در روستای برقه در شرق رام الله به آتش کشیدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


بازداشت ۲۵ فلسطینی در کرانه باختری
سازمان امور اسرا و آزادگان و باشگاه اسرای فلسطینی از بازداشت ۲۵ فلسطینی در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری شهاب، از عصر دیروز تا صبح روز دوشنبه، نیرو‌های اشغالگر رژیم صهیونیستی دست کم ۲۵ شهروند فلسطینی از جمله تعدادی از اسرای سابق را در کرانه باختری دستگیر کردند.



آزادی ۳۴ اسیر فلسطینی
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، اداره گذرگاه‌های نوار غزه اعلام کرد رژیم صهیونیستی ۳۴ اسیر فلسطینی را از طریق گذرگاه کرم ابوسالم در جنوب نوار غزه آزاد کرده است.



گاردین: اسرائیل هنوز مدرکی دال بر ارتباط کارکنان آنروا با حماس و جهاد اسلامی ارائه نداده است
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از روزنامه گاردین، بر اساس تحقیقات سازمان ملل اسرائیل هنوز مدرکی مبنی بر ارتباط کارکنان آنروا با حماس یا جهاد اسلامی ارائه نداده است.
اسرائیل به نامه‌های آنروا در ماه مارس و آوریل که در آن نام کارکنان مرتبط با حماس و جهاد اسلامی و شواهد تأیید کننده این ارتباط را خواستار شده بود، پاسخ نداده است.


هشدار وزارت بهداشت نوار غزه درباره حمله احتمالی رژیم صهیونیستی به رفح
به گزارش شبکه تلویزیونی الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه هشدار داد هر گونه حمله گسترده رژیم صهیونیستی به رفح به معنای نابودی کامل نظام بهداشت و درمان نوار غزه است و صدد‌ها نفر از ساکنان رفح را در معرض خطر مرگ قرار می‌دهد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • برنامه «مهمانی» از شبکه پیشران فراتر
  • برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی در قزوین
  • خارج کردن پیکر ۲۸۳ شهید دفن شده در گور جمعی بیمارستان ناصر خان یونس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • معرفی کاربران برتر طرفداری در فروردین 1403
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • سامسونگ و کوالکام به ۲۰ درصد سرعت دانلود بالاتر در شبکه 5G دست یافتند
  • فروردین ماه تبریز بدون آلودگی هوا سپری شد