Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@08:08:59 GMT

نوجوانان تکواندوی ایران در مسابقات جهانی تونس درخشیدند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۱۰۷۵

نوجوانان تکواندوی ایران در مسابقات جهانی تونس درخشیدند

تهران - ایرنا - پسران نوجوان تکواندوی ایران در ادامه عملکرد درخشان خود به 2 مدال طلای دیگر مسابقات قهرمانی جهان در تونس دست یافتند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا؛ دوازدهمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی نوجوانان جهان با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور در شهر «الحمامات» تونس آغاز شده است و جمعه شب به پایان می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنجشنبه شب، پیکارهای اوزان منهای 59 و منهای 63 کیلوگرم دختران و منهای 68 و منهای 73 کیلوگرم پسران انجام شد که مهسا کیا دلیری، یلدا ولی‌نژاد، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان نمایندگان کشورمان بودند.
در پایان مبارزات این روز، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان موفق به کسب مدال طلای جهان شدند، اما مهسا کیادلیری و یلدا ولی‌نژاد از کسب مدال بازماندند.
پیشتر نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا (حسین لطفی، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری و حامد اصغری) و دو برنز (مبینا کلی‌وند و عرفان مرادی) شدند.
جمعه در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، آناهیتا توکلی و کیمیا همتی در بخش دختران و محمدعلی خسروی و نیما مهرعلی در رده پسران روی شیاپچانگ می روند.
شبد**ورزشی**3783**1010

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي تكواندو قهرماني جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸