Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@17:05:06 GMT

رشت| حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در منزل شهدای مدافع حرم در رشت+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۱۰۷۶

رشت| حضور فرمانده سپاه قدس گیلان در منزل شهدای مدافع حرم در رشت+فیلم

‍‍‍‍‍‍

سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان با حضور در منزل تعدادی از شهدای مدافع حرم در مرکز استان گیلان با خانواده‌های آنان دیدار کرد. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰ استانها گیلان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس استان گیلان با حضور در منزل تعدادی از شهدای گیلانی مدافع حرم در رشت با خانواده‌های آنان دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در جریان این دیدارها در منزل شهدای مدافع حرم سجاد طاهرنیا، محمدحسین عطری، حامد کوچک‌زاده‌، سعید مسافر، جهانگیر جعفرنیا، سیداسماعیل سیرت‌نیا، بابک نوری و محمدرضا یعقوبی و امیررضا علیزاده حضور یافت.

پدر شهید سجاد طاهرنیا در حاشیه این دیدار‌ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: اگر مسئولان به این نکته توجه کنند بسیاری از مشکلات کشور رفع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان باید در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری جامه عمل بپوشانند تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا جایی که در توانمان هست محصولات مورد نیازمان را خودمان تولید کنیم تا مجبور نباشیم دستمان را جلوی کشورهای غرب و آمریکا دراز کنیم.

پدر شهید سجاد طاهرنیا با اعلام اینکه در دوران دفاع مقدس حتی سیم‌ خاردار هم نداشتیم ابراز داشت: امروز کشور ما موشک‌هایی دارد که تا فاصله 3 هزار کیلومتری را مورد هدف قرار می‌دهد و هیچ دشمنی نمی‌تواند با ایران مقابله کند.

سرهنگ عباس بایرامی معاون هماهنگ‌کننده، سرهنگ مرزبند مسئول ایثارگران سپاه، سرهنگ یعقوب تان مسئول ایثارگران بسیج و محمدرضا رئوفی مشاور فرماندهی سپاه قدس گیلان، سردار عبدالله‌پور را در این دیدارها همراهی کردند.

انتهای پیام/ش

R7877/P36447/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش

فرمانده ارتش ایران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز _ پنجشنبه، ششم اردیبهشت_ جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد وارد شهر گچساران شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، فرمانده سپاه فتح، فرمانده انتظامی استان، فرمانده تیپ فتح ۴۸، منتخب مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دادستان گچساران در فرودگاه گچساران از فرمانده کل ارتش استقبال کردند.

اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد اولین برنامه از دومین کنگره دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد است که در شهر گچساران از صبح امروز آغاز به کار کرده‌است.

کد خبر 747761

دیگر خبرها

  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • ورود فرمانده کل ارتش به گچساران جهت حضور در اجلاسیه شهدای ارتش
  • دیدار فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با مادر و خانواده طلبه مجاهد مرحوم حاجی حسینلو در خوی 
  • از کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور تا مرگ ۳ نفر در حادثه رانندگی در فارس
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست