Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکایی ها به هدف خود رسیدند؛ رم از سال بعد فتح اسکودتوی 2001، دائما درحال ضرردهی بود. یعنی از سال 2002 تراز مالی رم همیشه منفی بوده است. آمریکایی ها پس از 7 سال فعالیت در رم سرانجام این تیم را از شر فیرپلی مالی راحت کردند. البته این پایان راه نیست و برای تداوم این موضوع، جالوروسی باید حتما سهمیه لیگ قهرمانان اروپای سال بعدش را هم قطعی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری- صعود رم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فقط موفقیتی ورزشی نیست؛ این تیم از حالا می تواند از اقتصادی مطمئن باشد که مشکلی بابت فیرپلی مالی نخواهد داشت و همین حالا هم تراز این باشگاه مثبت شده است. در این میان، تضمین صعود به لیگ قهرمانان اروپای سال آینده، دست رم را برای فعالیتی پر هیجان در نقل و انتقالات تابستانی بازتر خواهد کرد.

به نقل از ایل رومانیستا، صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یعنی درآمد رم از این فصل مسابقات می تواند تا نزدیک به 100 میلیون یورو افزایش یابد. یوفا به هر کدام از هر چهار باشگاه حاضر در نیمه نهایی 7.5 میلیون یورو پاداش می دهد. 12.7 میلیون یورو برای حضور در مسابقات، 5.5 میلیون یورو به خاطر بازی های مرحله گروهی، 6 میلیون یورو به خاطر صعود به مرحله حذفی، 6.5 میلیون یورو به خاطر صعود به یک چهارم و حالا 7.5 میلیون یورو بابت رسیدن به نیمه نهایی در حساب رمی هاست؛ با این حساب در کل 38.2 میلیون یورو به خاطر کاری که در میدان انجام شده به رمی ها پرداخت می شود. رم از بلیت فروشی هم تاکنون 11.3 میلیون یورو درآمد داشته و شکی نیست که بلیت های دو بازی نیمه نهایی هم همگی به فروش می رسند. سهم رم از حق پخش تلویزیونی در حال افزایش است و حذف ناپولی و حالا یوونتوس باعث افزایش سهم رم می شود. پیش بینی می شود درآمد رم از این بخش به 43 میلیون یورو برسد. درآمد رم به تاکنون بیش از 92 میلیون یورو است و یعنی رم از نظر کسب درآمد در لیگ قهرمانان اروپا رکورد تازه ای برای خودش خلق کرده است. پیش بینی می شود تا پایان مرحله نیمه نهایی صرفنظر از صعود یا عدم صعود آنها، با توجه به تبلیغات و بلیت فروشی، درآمد رم تا 100 میلیون یورو هم برسد.

تا قبل از صعود رم به مرحله یک چهارم نهایی، طبق گزارش باشگاه، تراز مالی رم عدد منفی 40 میلیون یورو را نشان می داد که با درنظر گرفتن پول فروش امرسون در پایان فصل به چلسی، این عدد خود به خود نصف می شد اما شکست شاختار، آن 20 میلیون یوروی باقی مانده را از بین برد و برای اولین بار در 15 سال اخیر، تراز مالی رم را مثبت کرد. رسیدن به نیمه نهایی، تزار مالی رم اکنون عدد مثبت 25 میلیون یورو را نشان می دهد. بنابراین خیال رم از حالا بابت فیرپلی مالی انتهای فصل، راحت است. لازم به ذکر است سهام باشگاه نیز پس از پیروزی مقابل بارسلونا، رشدی 25% را نشان می دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو

زردپوشان شهر ریاض با گلزنی ستاره پرتغالی‌شان به دیدار پایانی جام حذفی عربستان صعود کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرونده دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نبرد تیم‌های النصر و الخلیج بسته شد که این بازی با برتری 3 بر یک النصر همراه بود.

کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 17 و 57 و سادیو مانو در دقیقه 37 از روی نقطه پنالتی گل‌های النصر را به ثمر رساندند و التاریس هم تنها گل حریف را در دقیقه 82 زد. رونالدو در دو بازی قبلی النصر موفق به گلزنی نشده بود.

النصر در فینال جام حذفی عربستان به مصاف الهلال می‌رود که شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 2 بر یک در خانه الاتحاد به پیروزی رسید.

بازی فینال 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان النصر و الهلال برگزار خواهد شد. این دو تیم بیستم فروردین در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به مصاف هم رفته بودند که در آن مسابقه که رونالدو از کوره در رفت و اخراج شد. النصر آن بازی را با نتیجه 2 بر یک واگذار کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دورتموند در وستفالن به پاری‌سن‌ژرمن باج نداد!
  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • دورتموند - پاری سن ژرمن؛ ترکیب رسمی
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • وارث به حق کریستیانو رونالدو؛ وینیسیوس جونیور و گلزنی در ۳ نیمه نهایی متوالی لیگ قهرمانان اروپا
  • جنگ ستارگان پاریسی با زنبور‌های پرشور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • برترین گلزنان تاریخ مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / کریستیانو رونالدو در صدر
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند