Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@04:31:06 GMT

شاخص‌های مدیریت فرهنگی مدنظر رهبری در اولویت قرار گیرد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۱۹۴۰

شاخص‌های مدیریت فرهنگی مدنظر رهبری در اولویت قرار گیرد

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: شاخص‌های مدیریت فرهنگی از منظر مقام معظم رهبری باید در سازمان تبلیغات اسلامی اولویت همه فعالیت‌های ما قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام علی دارابی شب گذشته در جمع مدیران، معاونان و رؤسای ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی در مشهد مقدس اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی اثرگذار و مطلوب می تواند در کاهش حوزه آسیب های اجتماعی موثر واقع شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته در سال گذشته از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران، بیان کرد: شاخص‌های مدیریت فرهنگی از منظر مقام معظم رهبری باید در سازمان تبلیغات اسلامی اولویت همه فعالیت‌های ما قرار گیرد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی با توجه به دغدغه مقام معظم رهبری در خصوص گسترش آسیب‌های اجتماعی در کشور ، افزود: مسئله رصد و بررسی آسیب‌های اجتماعی در مناطق حساس و آسیب‌پذیر استان باید شناسایی شود و جزء فعالیت‌های فرهنگی ویژه در کارگروه فعالیت‌های فرهنگی استان قرار گیرد.

این مسؤول نسبت به قرار دادن سه استان در بررسی آسیب‌های اجتماعی به عنوان پایلوت در سال گذشته سخن گفت و تصریح کرد: سطح فعالیت‌های فرهنگی و تاثیرگذار در مناطق آسیب‌پذیر و حساس باید اولویت قرار گیرد و اثرگذاری فعالیت‌ها در طول سال ارزیابی و مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به برخی مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه فرهنگ دینی، خاطرنشان کرد: ادارات و نمایندگی‌های تبلیغات اسلامی سراسر کشور به عنوان قرارگاه‌های فرهنگی مطرح هستند و باید با خدمت صادقانه و حرکت جهادی در رفع بسیاری از معضلات و مشکلات فرهنگی موثر واقع شوند و این با اقدام و عمل جهادی امکان‌پذیر است.


جمهوری اسلامی ایران الگویی موفق در بین کشورهای منطقه و جهان
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران نیز گفت: امروز دشمنان در جهت ناکارآمد جلوه دادن انقلاب اسلامی هزاران میلیارد دلار هزینه می کنند ولی انقلاب اسلامی به عنوان یک الگو و مدل نوین برای کشورهای منطقه و جهان مطرح است.

حجت‌الاسلام ناصر شکریان‌امیری با اشاره به اینکه اخلاص و تواضع دو بال حرکت برای رسیدن به تعالی در انسان است ، اظهار کرد: منصب‌ها و مدیریت‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط در جهت خدمت برنامه‌ریزی شده است و باید از این فرصت برای خدمت به هموطنان در نظام اسلامی استفاده کنیم و تکریم این مردم بصیر و شایسته خود نوعی عبادات است.

وی با اشاره به بیانات نوروزی رهبر معظم انقلاب و سخنان ارزشمند ایشان در حرم مطهر رضوی در ابتدای سال، افزود: خطاب رهبر معظم انقلاب درباره شعار سال(حمایت از کالای ایرانی ) هم به مردم و هم به مسؤولان بود و این یعنی همان همدلی و هم زبانی مردم و مسؤولان در جهت تحقق شعار سال و همه باید برای اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی همت مضاعف و تلاش مضاعف داشته باشند و در بحث تبلیغ درباره شعار سال از ظرفیت شبکه‌های تبلیغی برای تقویت و حمایت از خرید کالای ایرانی باید بیشترین بهره را ببریم.

شکریان با اشاره به اینکه اخلاص و تقوا در کار به عنوان دو بال در مسیر حرکت انسان است ، تصریح کرد: اخلاص، تقوا و تواضع به عنوان دو بال در مسیر حرکت انسان است و می‌تواند انسان را به متعالی‌ترین مرحله از پیشرفت و سعادت برساند.

وی مسئله مهدویت را مختص به زمان و مکان خاص ندانست و اظهار کرد: مسئله مهدویت تنها به روز جمعه اختصاص ندارد و باید برای منتظر واقعی همه لحظه‌ها، دقیقه‌ها و ساعت‌ها ارزشمند باشد در جهت ترویج فرهنگ مهدوی و رضایت امام عصر (عج) که ما هم در دستگاه‌های فرهنگی موظف هستیم برای ترویج فرهنگ مهدوی اهتمام بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان با اشاره به شهادت جمعی از رزمندگان جبهه مقاومت در جبهه سوریه توسط رژیم اشغالگر و منحوس صیهونیستی به ویژه شهدای مدافع حرم ایران اسلامی ، گفت: ما میراث‌دار امام روح الله(ره) و شهداء هستیم و باید قدردان این همه مجاهدت‌ها و جانفشانی باشیم و هر لحظه از زندگی باید از حلاوت نگاه این شهداء غافل نباشیم.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: بارش‌های سیل‌آسا از بعد از ظهر امروز تا آخر وقت شنبه مرکز و شمال استان اردبیل را در بر می‌گیرد. - اخبار استانها -

مهدی خدمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: در حال حاضر اردبیل در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی به سر می‌برد که با تغییر جوی به سطح زرد هواشناسی از بعد از ظهر امروز، شاهد بارش‌های متناوب و سیل‌آسا در اردبیل و شمال استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران اردبیل در آمادگی کامل به سر می‌برد، تصریح کرد: با توجه به حادثه تلخ فوت هفت نفر از هموطنانمان در سیل سال گذشته، آمادگی‌های لازم برای مقابله با بحران‌های احتمالی اندیشیده شده و مدیریت بحران اردبیل با اعلام آماده‌باش در میدان کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل گفت: به کوهنوردان توصیه کرده‌ایم در صورتی که صعود اجباری ندارند، برنامه‌های ورزشی و کوهنوردی خود را به روزهای آینده موکول کرده و مسافران نیز باید از هرگونه اتراق در مسیل‌ها و مناطق آبگیر خودداری کنند.

خدمتی افزود: مدیریت بحران اردبیل با برگزاری جلسات فوق‌العاده تمهیدات لازم را برای وقوع سیلاب اندیشیده و با توجه به اینکه احتمال سیلابی شدن شهرهای شمال استان وجود دارد، در تمامی شهرستان‌‎ها مدیریت بحران اعلام آماده‌باش کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: از بعد از ظهر امروز شاهد طوفان باران، رگبار رعد و برق و تگرگ در مناطق مختلف استان خواهیم بود که شایسته است مردم به هشدارهای هواشناسی توجه کرده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/131/.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • تصویب اولویت‌های اساسی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی گیلان
  • تقویت قطب‌های فکری و فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی
  • رگبار و رعدوبرق تهران را دربرمی‌گیرد / پیش‌بینی لغزندگی جاده‌ها و آب‌گرفتگی
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • ۱۱۶۰ پروژه در سبد پروژه‌های سالانه شهر اصفهان است/ هیچ پروژه‌ای نباید معطل طراحی بماند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد