Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ایلنا" ازساری، "نصرالله دریابیگی" اظهارداشت: حمایت ازکالای ایرانی موجب رونق تولید واشتغال می شود و گرایش به مصرف کالاهای خارجی اقتصاد کشورمان را به قهقرا برده وتولید واشتغال را نابود خواهد کرد؛ بحرانی که درآن به سر می بریم وامسال به دغدغه بزرگ مسئولان نظام به خصوص مقام معظم رهبری تبدیل شده و وظیفه همگان است تا برای خشکاندن ریشه قاچاق ؛ ازتولیدات داخلی حمایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده کارگری ؛ جامعه کارگری را پویا، آگاه وفهیم وباشعور توصیف کرد وگفت: کارگران عزیزایران مراتب وفاداری وعشق خویش را به آرمانهای امام راحل ونظام وانقلاب ثابت نموده اند وامروزبه عنوان پیشگام جبهه استقلال وخودکفایی رسالتی خطیربرای رونق تولید و شکوفاشدن اقتصاد دارند.

دریابیگی تصریح کرد: درهفته کارگر؛ تبیین مشکلات کارگران برعهده تشکل های کارگری است وازدولت انتظارداریم برای ارتقاء سطح زندگی کارگران ازهیچ کوششی دریغ نکنند؛ اگرچه تلاش های صورت گرفته قابل تقدیر می باشد.

این نماینده باسابقه کارگری خاطرنشان می سازد: کارگرانی که با حداقل ها زندگی آبرومندانه ای دارند وهیچگاه ازحمایت وپشتیبانی نظام وانقلاب غفلت نکرده اند؛ هنرمندان واقعی هستند وشایسته بهترین تجلیل ها می باشند.

دریابیگی درتوصیف مظلومیت کارگران به موضوع واریزحق درمان کارگران به خزانه دولت اشاره کرده و می گوید: درهفته کارگرمراتب اعتراض جدی خود را به دخالت های غیرقانونی ارکان دولت درامورات داخلی سازمان تامین اجتماعی ودست اندازی ها به صندوق این سازمان اعلام خواهیم نمود.

دراین نشست که نمایندگان نهادها وسازمانهای مختلف حضورداشتند؛ دیدارنمایندگان کارگری استان با نماینده ولی فقیه وائمه جمعه؛دیدارنهادهای کارگری با استاندار و فرمانداران؛ گردهمایی بزرگ کارگری و زنان کارگر؛ حضورکارگران درمزارمطهرشهیدان ودیدارمنتخبان کارگری استان با خانواده های معظم شهدا ودیدارنمایندگان کارگری استان با مدیران برخی سازمانها ونهادها ازجمله برنامه های بزرگداشت هفته کارگر دراستان اعلام شد ودریابیگی درادامه سخنان خود ازحضورمنتخبان کارگران استان در راهپیمایی روزجهانی کارگردرتهران خبراد وگفت: درصورتی که مجوزدرخواستی مورد موافقت قرارگیرد، درمرکزاستان ویژُه برنامه ای را برگزارخواهیم کرد.

بنابراین گزارش، آقای کامران اصغری مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی مازندران نیزدرسخنانی برگزاری هرچه باشکوه هفته کارگردراستان را مورد تاکید قرارداد وازتعامل مثبت کارگران وکارآفرینان درواحدهای تولیدی تجلیل نمود.

وی ازپیشنهاد برگزاری گردهمایی مشترک نمایندگان کارگری و کارآفرینان دراستان تجلیل نمود و گفت: بحث تقویت تشکل های کارگری واصل سه جانبه گرایی با جدیت درمازندران پی گیری ونتایج مثبت آن به زودی مشخص خواهد شد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اقتصاد جامعه درمان مشکلات افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ محمدمهدی فداکار، در مراسم تجلیل از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استانی و ملی کرمان گفت: حوزه کارگری استان کرمان به واسطه اینکه بخش بزرگی از آنها در معادن مشغول به کار هستند، شرایط سختی دارند.   وی، افزود: تولید در استان کرمان افزایش یافته و موفق شدیم در تولید ملی نقش بیشتری داشته باشیم و این افتخار مرهون افرادی است که در این حوزه نقش دارند.   استاندار کرمان،با بیان اینکه چند سالی است که شعار اصلی کشور بر محوریت تولید است و کارگران، نقش اصلی را در تولید دارند گفت: استان کرمان در بحث امنیت شغلی نسبت به دیگر استان‌ها با مشکل کمتری مواجه است و شرکت‌های بزرگ استان همچنان خط تولید و ظرفیت‌های جدید ایجاد می‌کنند که نیاز به کارگر دارد.   وی تصریح کرد: زمان رسیدگی به دعاوی کارگری در استان کرمان تا 60 درصد کاهش یافته و این مسئله به حل مشکل کمک می‌کند    

دیگر خبرها

  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • ۱۶۲ کارگر و کارفرمای نمونه در منطقه ازاد چابهار تجلیل شدند
  • بهبود معیشت کارگر ران اهی مؤثر برای مقابله با قاچاق است
  • خراسان جنوبی/کارگران، فعالان عرصه اقتصاد و تولید
  • راهکارهای رئیس دستگاه قضا برای حمایت از حقوق کارگران
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی ارتقا یافته است
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • کارگران موتور پیشران اقتصاد جامعه هستند