Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@14:05:33 GMT

درخشش تکواندو کاران نوجوان در تونس

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۲۱۶۸

درخشش تکواندو کاران نوجوان در تونس

در چهارمین روز از دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018، 2 مدال طلا توسط هوگوپوشان کشورمان کسب شد تا جمع مدال‌های ایران به عدد 8 برسد.

به گزارش ایران آنلاین و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه – 20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و امروز (جمعه - 24 فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در روز پنجشنبه – 23 فروردین‌ماه و در روز چهارم با حضور 173 هوگوپوش، پیکارهای 59- و 63- کیلوگرم دختران و 68- و 73- کیلوگرم پسران انجام شد که مهسا کیا دلیری (59- کیلوگرم)، یلدا ولی‌نژاد (63- کیلوگرم)، محمدمهدی عمادی (68- کیلوگرم) و علی اشکوریان (73- کیلوگرم) نمایندگان کشورمان بودند.
در پایان مبارزات این روز، محمدمهدی عمادی و علی اشکوریان موفق شدند توانمندی خود را به منصه ظهور بگذارند و مدال طلایی جهان کسب کنند اما مهسا کیادلیری و یلدا ولی‌نژاد در نهایت شایستگی نتیجه را در یک قدمی سکو به حریفانشان واگذار کردند و از کسب مدال بازماندند.
پیش از این نیز نمایندگان کشورمان موفق به کسب 4 مدال طلا (حسین لطفی، امیر ولی‌پور، امیرسینا بختیاری و حامد اصغری) و 2 برنز (مبینا کلی‌وند و عرفان مرادی) شدند.
فردا و در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، 116 تکواندوکار در اوزان 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78- و 78+ کیلوگرم پسران به میدان می‌روند؛ آناهیتا توکلی (68- کیلوگرم)، کیمیا همتی (68+ کیلوگرم)، محمدعلی خسروی (78- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (78+ کیلوگرم) آخرین نمایندگان کشورمان بر شیاپ‌چانگ جهانی هستند.
گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می باشد. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۲۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان

در ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ که با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر «جیانگ‌یئن» در کشور چین جریان دارد نمایندگان کشورمان همچنان به کسب مدال ادامه می‌دهند.

صبح امروز پنجشنبه و در روز دوم، فرم «نان‌چوان»، شاهین بنی‌طالبی با نمره ۹.۶۹۳ به عنوان قهرمانی دست یافت و مصطفی حسن‌زاده با امتیاز ۹.۶۸۳ در رده دوم جای گرفت. با این نتیجه مدال طلا و نقره این فرم به کشورمان رسید. همچنین ورزشکاری از نپال با امتیاز ۹.۶۶۳ در این فرم سوم شد.

در مبارزات وزن ۶۰- کیلوگرم بانوان، سهیلا منصوریان ملی‌پوش کشورمان در جدال با حریفی از ترکیه به پیروزی رسید و به مدال نقره دست یافت. مسابقات این وزن به صورت دوره‌ای برگزار شد و منصوریان به دلیل قبول یک شکست در مبارزه با نماینده چین، به مدال نقره دست یافت و صاحب عنوان نایب قهرمانی شد.

با احتساب مدال‌های روز نخست تیم ملی ووشو ایران تا کنون موفق به کسب ۸ مدال طلا، سه نقره و سه برنز شده است.                                                                      

همچنین در بخش تالوی بانوان و در فرم چیانگ‌شو، زهرا کیانی با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.نماینده سنگاپور با نمره ‌۹.۵۳ دوم و ورزشکاری از اندونزی با امتیاز ۹.۴۴ سوم شدند.

زهرا کیانی پیش از این به مدال طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • ۴ مدال طلا دستاورد ووشوکاران مرد کشورمان در چین
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو؛ ۱۰ مدال رنگارنگ نمایندگان ایران در روز نخست
  • جام‌جهانی ووشو| کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای نمایندگان ایران
  • شهربانو منصوریان و صدیقه دریایی مدال طلا گرفتند
  • ۲ برد و یک شکست ماحصل بانوان ساندا کار در اولین مسابقه
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال