Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:01:48 GMT

فصل دوم سریال پیوند قلب‌ها نوشته می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۲۷۹۲

نگارش سریال «پیوند قلب‌ها» در قالب فصل دوم و ۱۵ قسمت نوشته خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نگارش 15 قسمت از سریال «پیوند قلب‌ها» به نویسندگی فردین فرزین فرد و فرزاد ابوحمزه به طور کامل انجام شده و به شبکه یک سیما تحویل داده شده است.

به احتمال فراوان قرار است تا 15 قسمت دوم هم در قالب فصل دوم به نگارش درآید تا در مجموع سریال به 30 قسمت برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هنوز تهیه کننده و کارگردان این سریال مشخص نشده‌اند.

تاکنون طرح کلی 15 قسمت دوم ارائه شده است اما هنوز خبری مبنی بر مشخص شدن کارگردان وجود ندارد. 

فصل دوم از این سریال فضای متفاوتی را دنبال می‌کند و داستان به نسبت فصل یک بر مبنای موقعیت جدید پیش می‌رود. شخصیت‌های فصل یک در فصل دو هم حضور دارند 

به گزارش فارس، پیش‌تر قرار بود بهروز خوش‌رزم تهیه کنندگی و مهدی فخیم زاده کارگردانی «پیوند قلب‌ها» را به عهده داشته باشند، اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و این سریال در اختیار شبکه یک سیما قرار گرفت.

«پیوند قلب‌ها» سریالی طنز است که مسائل خانوادگی را نیز مطرح می‌کند. این سریال شوخی‌های سیاسی و نگاه امنیتی را در خود گنجانده است.

به گزارش فارس، سریال «پیوند قلب‌ها» در 15 قسمت توسط علی فرزین فرد و فرزاد ابوحمزه در ژانر کمدی برای شبکه یک سیما در حال نگارش است.

منبع:فارس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

آفتاب‌‌نیوز :

به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.

مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • «پدر قهوه»؛ سریال جدید مهران مدیری درباره چیست؟
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» کریستوفر نولان در شماره جدید فیلم نگار
  • سیناپس «آپاراتچی» و «آسمان غرب» و فیلمنامه «یادآوری» در فیلم‌نگار
  • بعد از «اسکار» مهران مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ
  • عکس| واکنش بازیگر روناک به قسمت آخر سریال نون خ