Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@05:20:38 GMT

ارمغان طروات بهاری با بارش باران

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۲۸۵۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش بهاری در شهر داران با 21  و شش دهم  وشهرستان های خوانسار 19 و سه دهم ، سمیرم 11 و هفت دهم ، فریدونشهر 10 و چهاردهم ، چادگان شش وهشت دهم  و گلپایگان پنج و چهار دهم میلی متر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا کریمیان افزود: دراین مدت درشهر اصفهان پنج دهم و فرودگاه شهید بهشتی یک وچهاردهم ملی متر باران باریده است.

وی فعالیت سامانه بارشی را نیمه هفته آینده اعلام کرد و گفت: فعالیت این سامانه برای  امروز و فردا در نیمه شمالی و پس از آن در تمام نقاط استان متمرکز است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان افزود:  دمای هوا در این استان هم هفت درجه خنک تر از دیروز شده است.

بارش باران در شهرستان بوئین میاندشت 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  آبگرفتگی معبار  فریدن     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۲۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش برف و باران در برخی استان ها

از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. چهارشنبه (۸ فروردین) نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.   به گزارش ایسنا، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.   صادق ضیائیان در توضیح بیشتر بیان کرد: امروز (۷ فروردین) فعالیت سامانه بارشی در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، گلستان، ارتفاعات البرز شرقی و شمال هرمزگان است و بتدریج از کشور خارج می‌شود.   وی افزود: از بعدازظهر سه‌شنبه تا پایان هفته با گذر متناوب امواج تراز میانی جو، در برخی مناطق استان‌های واقع در شمال غرب کشور بارش و وزش باد رخ خواهد داد. چهارشنبه (۸ فروردین) نیز علاوه بر شمال غرب، در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی نیز بارش، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.   رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه پنجشنبه (۹ فروردین) هم در برخی نقاط مرکز و شمال شرق در بعضی ساعات ابرناکی و رگبار پراکنده باران گاهی رعدوبرق، وزش باد و در ارتفاعات بارش برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: برای جمعه (۱۰ فروردین) گستره بارش در برخی نقاط مرکز، شرق، شمال شرق و جنوب شرق و برای شنبه (۱۱ فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی پیش بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • بارش باران بهاری در بجنورد
  • طغیان رودخانه روستای دم آب بر اثر بارندگی‌های بهاری + فیلم
  • بارش باران بهاری و لطافت هوا در قزوین + فیلم
  • موج جدید برف و باران بهاری اصفهان را فرامی‌گیرد
  • پیش بینی بارش برف و باران در برخی استان ها
  • جوش و خروش رودخانه کن پس از بارش باران بهاری + فیلم
  • کاهش ۲۰۰ میلیمتری بارش‌ها در کوهرنگ
  • هوای پاک، ارمغان هفتمین روز بهار در مشهد
  • فیلمی از شدت بارش باران بهاری در بوئین میاندشت