Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@03:10:56 GMT

بسته خدمات درمانی روستاییان و مناطق محروم کاهش نمی‌یابد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۲۹۰۲

بسته خدمات درمانی روستاییان و مناطق محروم کاهش نمی‌یابد

قائم مقام سازمان بیمه سلامت ایران در امور استان‌ها گفت: بودجه سازمان بیمه سلامت پیش از آغاز طرح تحول سلامت 45 هزار میلیارد ریال بود که این رقم پس از اجرای طرح به بیش از سه برابر و رقم140 هزار میلیارد ریال رسید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، عزت اله گل علیزاده اظهار کرد: هم اکنون 42 میلیون نفر از جمعیت کشور زیرپوشش سازمان بیمه سلامت هستند که با این میزان افزایش،11 میلیون نفر به طور رایگان تحت پوشش قرار گرفته و تعرفه‌های پرداختی به پزشکان مقیم در بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ارتقاء کیفیت خدمات در کنار مدیریت منابع و مصارف از جمله اهداف مهم و استراتژیک سازمان بیمه سلامت است که باید بر اجرای صحیح آن تاکید کرد تا بتوان بیمه درمانی را به ویژه در مناطق و روستایی کشور ادامه داد.

قائم مقام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در امور استان‌ها تاکید کرد: دولت بنا ندارد سطح و بسته خدمات درمانی را برای روستاییان و مناطق محروم کشور با وجود مشکلات مالی کاهش دهد. چون این خدمات تعطیل بردار یا کم شدنی نیستند.

گل علیزاده افزود: اهداف و برنامه‌های بیمه سلامت باید به گونه ای انجام شود که آسیبی از نظر کیفیت و کمیت به بیمه شدگان وارد نشود. دانشگاه‌های علوم پزشکی، جامعه پزشکی و سازمان‌های نظام پزشکی و انجمن‌های علمی، می‌توانند در تدوین پروتکل‌های درمانی با سازمان بیمه سلامت در جهت مدیریت بهینه هزینه مشارکت کنند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۲۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوابا اشاره به تداوم بارندگی‌ها در کشور از کاهش نسبی دما در بعضی مناطق خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در شمال غرب، غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و بعضی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی، ابرناکی، وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

وی افزود: یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، بعضی نقاط واقع در شمال غرب و غرب، افزایش ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد و طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید انتظار می‌رود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور، بارش در نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران، غرب سواحل دریای خزر و بعضی نقاط استان اصفهان، ابرناکی، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: در کرمانشاه، غرب کردستان شمال آذربایجان شرقی و غربی و گیلان، بارش شدت خواهد داشت و سه‌شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش می‌یابد و در کل نوار شمالی، ابرناکی، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش بینی می‌شود.

وی گفت: چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان رضوی خواهد بود و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد، امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعد از ظهر دوشنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشینه ۲۵ و کمینه ۱۲ درجه سانتی‌گراد است و روز یکشنبه، صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 750418

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • تداوم بارندگی‌ها در کشور / دمای هوا در بعضی مناطق کاهش می‌یابد
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی‌دهند/ تورم در بخش پزشکی با اجتماعی متفاوت است
  • بیمه ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم پزشکی در مقایسه با بخش اجتماعی بالاتر است
  • بیمه‌ها تعرفه را به درستی پوشش نمی دهند/ تورم در بخش پزشکی با بخش اجتماعی بسیار متفاوت و بالاتر است
  • دو مشکل آزمایشگاه‌های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • دو مشکل آزمایشگاه های پزشکی با بیمه و تعرفه
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی