Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@17:27:37 GMT

نام تجهیزات دارای نقص امنیتی سیسکو منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۳۰۳۰

نام تجهیزات دارای نقص امنیتی سیسکو منتشر شد

شرکت سیسکو در قالب توصیه نامه ای نام تجهیزاتی که هنوز تحت تاثیر نقص امنیتی در قابلیت Smart Install هستند را منتشر کرد.

ایران آنلاین /پیرو انتشار توصیه نامه اخیر سیسکو به تاریخ ۹ آپریل درخصوص نقص امنیتی در قابلیت Smart Install، به اطلاع می رساند بنابر اعلام این شرکت، در برخی از محصولات، غیرفعال‌سازی قابلیت با استفاده از دستور no vstack در هربار راه‌اندازی مجدد (reload) دستگاه لغو گشته و سرویس Smart Install مجددا فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تجهیزات تحت تاثیر این نقص عبارتند از:

Cisco Catalyst 4500 and 4500-X Series Switches: 3.9.2E/15.2(5)E2

Cisco Catalyst 6500 Series Switches: 15.1(2)SY11, 15.2(1)SY5, 15.2(2)SY3

Cisco Industrial Ethernet 4000 Series Switches: 15.2(5)E2, 15.2(5)E2a

Cisco ME 3400 and ME 3400E Series Ethernet Access Switches: 12.2(60)EZ11

بنابراین اکیدا توصیه می‌شود در صورت استفاده از این تجهیزات نسبت به بروزرسانی IOS یا استفاده از ACL به منظور مسدودسازی ترافیک ورودی به پورت 4786 TCP تجهیز اقدام کنید.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد

ادوبی پس از معرفی قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی در پریمیر پرو، حالا اعلام کرده است که ابزار‌های جدیدی را به فتوشاپ اضافه می‌کند. این ابزار‌ها با استفاده از مدل پایه جدید فایرفلای ایمیج ۳ ادوبی، از امروز در نسخه بتای فتوشاپ در دسترس هستند. نسخه نهایی این ابزار‌ها در ادامه سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شوند.

براساس بیانیه مطبوعاتی ادوبی، مدل جدید فایرفلای پیشرفت‌های عظیمی را درزمینه کیفیت تصاویر نوید می‌دهد. ادوبی ادعا می‌کند که این مدل جدید تولید تصاویر با کیفیت بالاتر، درک بهتر پرامپت‌ها، جزئیات و تنوع بیشتر و طیف وسیع‌تری از سبک‌ها را ممکن می‌سازد. علاوه‌براین، می‌توانید انتظار نورپردازی، موقعیت‌یابی و توجه به جزئیات را از این مدل داشته باشید.

ابزار‌های جدید هوش مصنوعی در فتوشاپ

یکی از ابزار‌های جدید فتوشاپ بتا Generate Image است. فتوشاپ پیش‌تر دو قابلیت Generative Fill و Generative Expand را در اختیار کاربران گذاشته بود، اما شما نمی‌توانستید به‌طور کامل تصاویر را از طریق پیام‌های متنی ایجاد کنید. حالا با قابلیت Generate Image می‌توان تنها با پرامپت یک تصویر جدید ساخت.

همچنین یکی از ابزار‌های جالبی که به هوش مصنوعی فتوشاپ اضافه می‌شود، Reference Image است که در آن کاربر عکسی را در کادر مخصوصی آپلود می‌کند و سپس از هوش مصنوعی می‌خواهد ویژگی‌های آن را به‌عنوان یک مرجع، در تصویر دوم اعمال کند. برای مثال، شما می‌توانید عکسی از جواهرات را به‌عنوان تصویر مرجع قرار دهید، سپس با مشخص‌کردن یک زنبور، سبک آن را به جواهرات شبیه کنید.

قابلیت جدید دیگر Generate Background است که با آن می‌توانید به یک سوژه پس‌زمینه‌های مختلف اضافه کنید. با گزینه Enhance Detail نیز می‌توان وضوح تصویر را افزایش داد.

با قابلیت Generate Similar نیز می‌توانید از هوش مصنوعی بخواهید نمونه‌های مشابه یک سوژه را تولید کند. هوش مصنوعی سه نمونه جایگزین برای شما می‌سازد و شما می‌توانید یکی را انتخاب کنید.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • راهنمای خرید چرخ خیاطی (8 نکته‌ای که باید بدانید)
  • هوش مصنوعی گوگل روی موبایل کارآمدتر می‌شود
  • (ویدئو) ربات سگ با قابلیت شعله‌افکنی وارد بازار شد
  • جادوی ویرایش تصاویر؛ قابلیت‌های هوش مصنوعی جدید فتوشاپ معرفی شد
  • مسلمانان روهینگیا همچنان با پاکسازی قومی مواجه هستند
  • رائول گونزالس: مقایسه زیدان و بلینگام اشتباه است
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!