Web Analytics Made Easy - Statcounter

هری کین، تعداد گل های وقتی که در ده سالگی، در یک مدرسه فوتبال بازی می کرد را نیز فراموش نکرده است.

طرفداری- اتحادیه فوتبال انگلستان پذیرفت که گل دوم تاتنهام در بازی مقابل استوک سیتی را به نام هری کین در نظر بگیرد. این در حالی است که در ابتدا این گل به اسم کریستین اریکسن ثبت شده بود و بازیکن انگلیسی به موضوع رسما اعتراض کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کین در تلاش است که در جدول گلزنان لیگ برتر، خود را به محمد صلاح برساند تا در کسب این جایزه، هت تریک کرده باشد. پیش تر آلن شیرر و تیری آنری کاری مشابه انجام داده بودند. مصاحبه مفصل کین با اسکای اسپورتس را می‌خوانید.

گلزنی در خون تو است یا چیزی است که برایش مرتبا تمرین می‌کنی؟

برخی از آن به روح و روان ربط دارد و بقیه در حوزه درک است. همیشه در موقعیت درست هستم و توپ در زمان درست به من می‌رسد. هرچه با تجربه‌تر می‌شوم درک بیشتری پیدا می‌کنم و برای گلزنی با پای چپ بیشتر تمرین می‌کنم. برای گلزنی در موقعیت های متفاوت. هنری است که باید آن را پرورش داد. 

آیا وقتی بچه بودی هم در پارک تعداد گل هایت را حساب می‌کردی؟ 

بله همینطور است. همیشه حساب گل هایم را داشتم و عاشق احساس گلزنی بودم. یادم هست وقتی در ریجوِی راورز (مدرسه فوتبالی که دیوید بکام هم کار را از همانجا شروع کرد) تمرین می‌کردم، ده سال داشتم و 47 گل در 20 بازی به ثمر رساندم. چیزهای زیادی از آن روزها در یاد ندارم اما هنوز تعداد گل‌هایم مقابل تیم های نونهال را به یاد دارم. یادم هست یک بار با تیم نوجوانان کاونتری بازی کردیم. مدافع مستقیم را جا گذاشتم و با پای چپ والی زدم که یکی از بهترین گل‌هایم بود. یکی دیگر هم در زمین کاونتری بود. به داخل زدم و گوشه بالایی دروازه را نشانه گرفتم. بسیاری از گل‌هایم را هنوز به یاد دارم. عاشق رونالدو بودم. کاملا بازیکن متفاوتی بود و نمی‌توانستم خود را با او مقایسه کنم. تمام کنندگی جرمین دفو را دوست داشتم. همینطور رابی کین و مایکل اوون. وقتی از نظر جثه کوچک‌تر بودم مردم می‌گفتم مثل اوون هستم.

چه گلی مهمی سبب شد که راهت را به ترکیب اصلی تاتنهام باز کنی؟ 

احتمالا اولین گلی که در لیگ برتر زدم. وقتی یک گل در لیگ برتر بزنید، می دانید که باز هم می توانید. برای تیم شروود در بازی با ساندرلند آن گل را زدم. 

اوضاع کفش طلا در این فصل چگونه است؟

عجیب است. سال خوبی داشته‌ام اما در اوایل فصل در مقطعی گل نمی‌زدم. می دانستم که می توانم بهتر باشم پس اعتماد به نفس خوبی داشتم.  مطمئنا می‌توانستم این فصل بهتر باشم، مثل تمام فصل های دیگر. گاهی به مقاطعی فکر می کنم که گل نزدم و احساس می کنم می‌شد بهتر کار کنم. آگوست چیزی است که در فصل آینده باید برای من تغییر کند. همیشه در تلاش برای این هستم که بهتر باشم. 

آقای گلی در لیگ برتر چه احساس دارد؟

وظیفه من به عنوان مهاجم گلزنی است و احساس می کنم اگر کارم را درست انجام ندهم، تیم را ناامید کرده ام. می دانم کارهای دیگری مانند حفظ توپ، دادن پاس و آوردن بقیه به بازی، تلاش سخت هم جز وظایف من است اما مهم ترین کار من، گلزنی است. بسیار در این خصوص اشتیاق دارم. سخت برای آن کار می کنم. آقای گلی یک رقابت است. وقتی برای آن می‌جنگید، رقابت خوبی از آب در می‌آید. می خواهم هر سال آن را برنده شوم. همیشه می‌خواهم برنده آن باشم و تاکنون همیشه آن را برده ام. اشتیاق  من برای بهترین گلزن بودن چیزی است که همیشه می‌خواهم به دست بیاورم. چون از سوی دیگر با لیورپول برای حضور در جمع چهار تیم می جنگیم و این هم به جذابیت داستان اضافه کرده است. او (صلاح) چهار گل پیش است، ببینیم که من کی به او می‌رسم. هرچه که تا آخر فصل رخ دهد، ما دو نفر فصل خوبی داشته ایم. 

به او می‌رسی؟ 

خواهیم دید. کار فوق العاده ای انجام داده است. فصلی عالی داشته و فصل عالی در مقابل دارد. 

چه اهداف و رویاهایی داری؟

رویای اینکه برای هفت، هشت، نه سال آینده همین روند را ادامه دهم. می‌خواهم در فرم خوبی برای مدتی طولانی بازی کنم. فکر می کنم بازیکن خوب بودن، یعنی این کار را برای سال های پیاپی انجام بدهید. رسیدن به رکوردها عالی است. می‌خواهم جام برنده شوم. بردن جام حذفی در این فصل بسیار خوب خواهد بود. یا لیگ برتر در فصل آینده. یا جام جهانی در تابستان. این ها چیزهایی است که می‌خواهم. هنوز در این فصل شانس داریم و فکر می کنم با قهرمانی جام حذفی و حضور در جمع چهار تیم، فصل خوبی را داشته ایم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید

به گزارش همشهری آنلاین، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه مدعی شد جنبش حماس به دنبال ایجاد تفرقه درون جامعه صهیونیستی است و از فشارهای وارده بر کابینه رژیم صهیونیستی تشویق می‌شود و به همین دلیل است که شروط خود را برای آزادی اسرای صهیونیستی تشدید می‌کند.

وی همچنین جنبش حماس را به ممانعت از دستیابی به توافق آتش‌بس متهم کرد و مدعی شد: در روزهای آینده فشار نظامی خود را بر حماس افزایش خواهیم داد و به زودی ضربات سخت و دردناکی به آنها وارد خواهیم کرد.

نتانیاهو درباره ارتش رژیم صهیونیستی گفت: اگر کسی گمان می‌کند که می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش اسرائیل را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید.

آمریکا در اقدامی نمایشی اعلام کرده قصد دارد یکی از یگان‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نام نیتسح یهودا را تحریم کند.

وی ادامه داد: سربازان ما برای حفاظت از ما در میدان جنگ متحد هستند و ما برای حفظ آنها در عرصه سیاسی متحد هستیم.

کد خبر 846138 منبع: ایسنا برچسب‌ها بنیامین نتانیاهو خبر ویژه تحریم آمریکا و اسرائیل

دیگر خبرها

  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • شمسایی: بازی پرهیجانی مقابل قرقیزستان خواهیم داشت
  • شمسایی: از حذف ژاپن ناراحت شدم/ بازی سختی با قرقیزستان خواهیم داشت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • خشم بی سابقه رییس باشگاه بارسلونا: ال‌کلاسیکو را تکرار کنید
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • نساجی و موقعیتی کلیدی برای تعیین قهرمان!