Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کنسرت محسن یگانه روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه در دو نوبت 20:00 و 22:00 و سه شنبه 4 اردیبهشت ماه  ساعت 20:00 در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محسن یگانه خواننده موسیقی پاپ در کنسرت استانی خود در سال 97 با هموطنانش در خرم آباد دیدار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه در کنسرت بهاری پیش روی خود با منتخبی از قطعه‌های پرطرفدارش مانند "سکوت"، "رگ خواب"، "درکم کن"، "دوستت دارم"، "هوایی شدی" و "نمیشه" روی صحنه می‌رود.


در کارنامه هنری محسن یگانه سابقه خواندن تیتراژ‌های موفقی مانند "ماه عسل" و سریال‌هایی همچون "آسمان همیشه ابری نیست" دیده می‌شود. یگانه با وجود برخورداری از تیتراژ‌های موفق، اعتقاد دارد در زمینه تیتراژخوانی چندان موفق نیست.

به طور یقین در کنسرت پیش روی این هنرمند عرصه موسیقی پاپ تک قطعه "کویر" یکی از آثاری است که پیش از خوانده شدن، درخواست‌های بسیاری را در بر دارد.

سال 95 هنگام اجرای قطعه "بهت قول میدم" در یکی از کنسرت‌های یگانه، تصویربرداری انجام شد و فیلم آن در اختیار طرفداران این خواننده قرار گرفت و همین اتفاق باعث شد علاقه شنوندگان موسیقی پاپ به این قطعه بیش از پیش شود.


کنسرت محسن یگانه
 روز دوشنبه 3 اردیبهشت ماه در دو نوبت 20:00 و 22:00 و سه شنبه 4 اردیبهشت ماه  ساعت 20:00 در سالن بانک صادرات خرم آباد برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا

در تجمع اعتراضی دانشجویان و اساتید دانشگاه نیویورک آمریکا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه صدای اذان طنین انداز شد.

دریافت 15 MB

دیگر خبرها

  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • فیلم| اجرای اختصاصی محسن یگانه برای یکی از طرفدرانش
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • قیمت روز انواع سکه و طلا +جدول
  • طنین زنگ زمین پاک در شاهرود
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • فیلم/ طنین صدای اذان در قلب آمریکا
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - سه‌شنبه ۴ اردیبهشت