Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پسران طلایی ایران در تورنومنت بین المللی ترکیه با تیم‌های قدرتمندی هم‌گروه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان،ت ورنمنت جهانی استانبول ترکیه با حضور ۲۶ تیم از ۱۱ کشور مختلف از یکم تا ۳ اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.   تیم فوتبال پسران طلایی ایران به عنوان تنها نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور دارد و این تیم در رده سنی زیر ۱۲ سال در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  پسران طلایی ایران در این رقابت‌ها با تیم‌های گالاتاسرای، سیواس اسپور، بارسلونا، کونیا اسپور، آتلتیک اسپور ترکیه و تیم گورنیکا قهرمان کشور لهستان هم‌گروه شده است. باتوجه به عملکرد حریفان پسران طلایی، گروه نماینده ایران گروه مرگ لقب گرفت.   تیم پسران طلایی ایران منتخبی از بازیکنان سراسر کشور در رده سنی نونهالان ۱۲ سال است. این تیم در مسابقات ازمیر کاپ ترکیه، بانسکو کاپ بلغارستان، مسابقات تفلیس گرجستان و آنتالیا ترکیه شرکت کرده است که در تمامی تورنمنت‌های یادشده توانسته عناوین برتر مسابقات را کسب کند.   حضور تیم‌های پایه ایران در رقابت‌های جهانی و بین‌المللی می‌تواند زمینه‌ساز حضور بازیکنان با استعداد فوتبال ایران در فوتبال اروپا باشد. مدیران استعدادیاب باشگاه‌های فوتبال جهان هم برای ارزیابی بازیکنان با استعداد در چنین تورنمنت‌هایی حضور پیدا می‌کنند.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود آدانا دمیر اسپور به رده هشتم جدول سوپرلیگ ترکیه در حضور میلاد محمدی

طرفداری | تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با کسب پیروزی پرگل خانگی به رده هشتم جدول سوپرلیگ ترکیه صعود کرد.

در ادامه دیدارهای هفته سی‌اُم سوپرلیگ فوتبال ترکیه امشب (شنبه) تیم آدانا دمیراسپور با حضور میلاد محمدی 4 بر یک از سد سیواس اسپور گذشت. برای آدانا دمیراسپور در این بازی خانگی به ترتیب یوسف آتال (13)، یوسف ساری (54)، نانی (65) و امره آکبابا (83) گل زدند. فوده کولتا در دقیقه 51 زننده تک گل سیواس اسپور بود. تیم فوتبال آدانا دمیراسپور با کسب این پیروزی 39 امتیازی شد و به رده هشتم جدول 20 تیمی سوپرلیگ ترکیه صعود کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی جوانان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۸ مدال کشتی‌گیران جوان ایران در روز پایانی تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه
  • ۵ طلا و یک نقره کشتی گیران جوان ایران در روز دوم تورنمنت ترکیه
  • گلبال جام ملت‌ها| ایران با ۳ برد و ۳ باخت به نیمه نهایی نرسید
  • نایب قهرمانی آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان با ۲ طلا و ۵ برنز
  • صعود آدانا دمیر اسپور به رده هشتم جدول سوپرلیگ ترکیه در حضور میلاد محمدی
  • قهرمانی فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی ترکیه
  • ۴ طلا، یک نقره و ۲ برنز شاگردان محمدی در تورنمنت ترکیه/ ۳ طلا و یک نقره فرنگی‌کاران ایران
  • ۲ طلا و ۲ برنز آزادکاران جوان ایران در تورنمنت ارمنستان