Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-02@06:41:05 GMT

گرشاسبی پیگیر وضعیت ربیع خواه

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۳۵۸۳

به گزارش وانانیوز، 

 سرپرست باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با هافبک مصدوم این تیم پیگیر وضعیت او شد.


محسن ربیع خواه در حاشیه جدال مقابل پارس جم دچار مصدومیت شد کا تشخیص کادرپزشکی به دلیل پارگی رباط باید عمل جراحی را پشت سر بگذارد.


در این زمینه حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست این باشگاه در تماس تلفنی پیگیر وضعیت هافبک مصدوم تیمش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست باشگاه پرسپولیس پس از گفتگو با محسن ربیع‌خواه، شرایط و وضعیت این بازیکن ارزنده را مورد بررسی قرار داد و به وی اعلام کرد: باشگاه کلیه مراحل درمانی و وضعیت این بازیکن را زیر نظر و تحت پوشش دارد و منتظر بازگشت هر چه زودتر این بازیکن خواهد بود.


گرشاسبی ضمن تقدیر از عملکرد و تاثیرگذاری این بازیکن در مسابقات داخلی و آسیایی گفت: محسن ربیع‌خواه طی دو سال اخیر زحمات زیادی برای تیم محبوب پرسپولیس کشید و ما در این شرایط او را تنها نخواهیم گذاشت و بی‌صبرانه منتظر بازگشت هر چه سریعتر این بازیکن خواهیم بود. سرپرست باشگاه پرسپولیس همچنین در تماسی تلفنی با فرشاد احمدزاده از وضعیت این بازیکن نیز جویا شد و آرزو نمود که وی نیز هر چه سریعتر به میادین باز گردد.

110

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: درست است که یکسری از هواداران پرسپولیس علیه من شعار سر دادند ولی در قلب من هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از تساوی بدون گل سپاهان اصفهان مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، گفت: کاری به بازی ندارم و آمده‌ام حرف دیگری بزنم. یاد گرفته‌ام شرافتمندانه زندگی کنم. یکسری از هواداران پرسپولیس در یک قسمت از ورزشگاه از من دلخور بودند و شعارهایی می‌دادند ولی بدانند همیشه در قلب من هستند. درک می‌کنم نسبت به تیم‌شان تعصب داشته باشند و عاشقانه پرسپولیس را دنبال کنند. هر چیزی به من بگویند در قلب من هستند و دوست‌شان دارم. مردم این روزها آنقدر دغدغه دارند که اگر در استادیوم خالی می‌شوند، امیدوارم حال دل‌شان خوب شود. بازی قشنگی بود و من با جان و دل برای تیمم بازی کردم.

جدول لیگ برتر|همه چیز به کام استقلال؛قعر در دست خوزستانی‌ها!

وی در مورد اینکه انتظار بازی بهتری از پرسپولیس و سپاهان می‌رفت، تصریح کرد: فوتبال است و بازی بدی نبود.

بازیکن سپاهان اصفهان در واکنش به اظهارات رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس که مدعی بود سپاهانی‌ها وقت تلف می‌کردند، گفت: نه اینطور نبود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاهان وقت تلف کرد؟ رضاییان: مخالف این داستانم
  • قلم قرمز سرمربی پرسپولیس روی نام ۲ بازیکن
  • رضاییان: هواداران پرسپولیس همیشه در قلب من هستند
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • سپاهانی ها باور نمی کنند! ؛ مورایس پیگیر وضعیت علیرضا بیرانوند
  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس