Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-05-02@03:02:12 GMT

بازیگر معروف آمریکا: می‌خواهم برای بن سلمان مشروب ببرم

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۳۵۹۵

بازیگر معروف آمریکا: می‌خواهم برای بن سلمان مشروب ببرم

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در جریان سفرش به آمریکا در مراسمی که با میزبانی روپرت مرداک برگزار شد با چند بازیگر، کارگردان و چهره سرشناس سینمای هالیوود آمریکا نظیر مورگان فریمن، جیمز کامرون، رابرت داگلاس و دواین جانسون دیدار کرده است.

دواین جانسون، بازیگر مشهور و ستاره سابق کشتی کج آمریکایی معروف به “صخره” در پستی در فیسبوک احساسش را درباره دیدار با محمد بن سلمان و خانواده‌اش ابراز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیگر در این پست نوشت: من مشتاق هستم که به زودی اولین سفرم را به عربستان انجام دهم. من حتما در این سفر بهترین مشروب “تکیلا” را با خودم خواهم برد تا آن را به این مقام عالی سلطنتی و خانواده‌اش تقدیم کنم.

جانسون نوشت: بسیار از این مراسم شام خصوصی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان، خانواده سلطنتی او و کادر ممتازش خرسند هستم. شب بسیار خوبی بود و شنیدن دیدگاه‌های ریشه دار و در عین حال مدرن او درباره جهان و رشد مطمئنا مثبت کشورش بسیار عالی بود.

این بازیگر تصریح کرد: من شخصا از شنیدن این که مردم در عربستان این حجم بالای علاقه و عشق به من را داشته‌اند شگفت زده و بهت زده شدم. من مشتاق هستم که خیلی زود اولین سفرم را به عربستان انجام دهم و مطمئنا در این سفر بهترین مشروب تکیلا را با خود می‌برم تا آن را با این مقام عالی سلطنتی و خانواده‌اش تقسیم کنم.

این در حالی است که با وجود اعلام مجموعه‌ای از سیاست‌های لیبرال از سوی محمد بن سلمان اما نوشیدنی‌های الکلی همچنان به شکل سفت و سختی در عربستان همچون دیگر کشورهای مسلمان ممنوع است.

با این حال ظاهرا این بازیگر آمریکایی بعد از انتشار این پست به این حقیقت پی برده و بعدا در صفحه اینستاگرام خود در یک پست کاملا مشابه این جمله را تغییر داده و نوشته است: اگر خوش شانس باشم در این سفر مشروب تکیلای خود را خواهم برد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار آمریکا بازیگر سرشناس آمریکایی بیوگرافی بازیگران هالیوود بیوگرافی دواین جانسون قد دواین جانسون محمد بن سلمان همسر دواین جانسون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم

مدارک هویتی شهید افغانستانی نشان می‌داد که وی با نام نسیم افغانی و با عضویت بسیجی در گردان «سیف الله» از لشکر ۵ نصر خراسان، در جبهه های نبرد حق علیه باطل حاضر شده است.

خرداد ۱۳۹۹ بود که پیکر یک شهید افغانستانی در منطقه عملیاتی والفجر یک پیدا شد؛ ۲۲ بهمن ۱۳۶۲ در فکه جان خود را فدای اسلام کرد و پیکرش همان جا ماند و پیکرش بر روی دوش هموطنانش در آستان قدس رضوی تشیع شد و به خاک سپرده شد.

در همان زمان سردار باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد هرکسی که می‌تواند در شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی کمک کند.

حالا پس از سال ها قفل حکایت مفقودی خانواده شهید نسیم افغانی گشوده شد.

با پیگیری ستاد معراج شهدا و انجام تست دی‌ان‌ای از افراد مدعی، نسبت خانوادگی محمد یاسین مرادی فرزند میرزا محمد به عنوان برادر شهید نسیم افغانی محرز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • بن سلمان: مخالف آوارگی مردم غزه هستیم
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • لیورپول محمد صلاح را در لیست فروش گذاشت
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند