Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، نشریه برزیلی اول اسپورت نوشته که پنج ماه اول حضور در پاریس برای نیمار پنج سال گذشته است. این بازیکن 26 ساله به دوستانش گفته بازیکنان حریف بسیار خشن هستند، داوران کار را آسان می‌گیرند و به ‌راحتی سوت نمی‌زنند، وضعیت چمن ورزشگاه‌های رقیب بسیار بد است و بازیکنان پی‌اس‌جی پیش از بازی‌ها در هتل به سر می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به این دلایل از حضور در این تیم ناراضی است.

نیمار از این ناراحت است که بازیکنان حریف رویش زیاد خطا می‌کنند. در لیگ یک فرانسه، به‌صورت میانگین در هر بازی روی او 2/5 خطا انجام شده است (104 خطا در 20 بازی)، عددی که بسیار بیشتر از 4/3 خطا در هر بازی است که او در بارسلونا متحمل می‌شد.

نیمار در این باره بارها اعتراض کرده است، به‌ویژه در بازی با رن. در آن مسابقه، هاماری ترائوره، بازیکن رن روی زمین افتاد و نیمار دستش را به سمتش آورد، طوری که انگار می‌خواهد کمک کند او از زمین بلند شود اما در آخرین لحظه دستش را پس کشید و پوزخند زد.

نیمار پس از آن گفت: «آنها لگد می‌زنند ولی من فوتبال بازی می‌کنم. آنها ما را تحریک می‌کنند اما من هم می‌دانم با توپ چطور تحریک‌شان کنم. من عادت ندارم به بازیکنان لگد بزنم و بلد هم نیستم. من با توپ از خودم دفاع می‌کنم. می‌دانم که خواهند گفت من بازیکن خوبی هستم ولی زیاد به تحریک حریف می‌پردازم اما بهتر است اول خودشان را ببینند.»

نیمار همچنین از داوری بیش از حد سهل‌گیرانه در فرانسه ناراضی است. او بارها به داوران اعتراض کرده است و در تساوی دو بر دو مقابل مارسی به همین دلیل از زمین اخراج شد.

ستاره برزیلی همچنین از وضعیت زمین‌های فرانسه راضی نیست. او گفته که چمن‌های ورزشگاه‌ها بیش از حد بلند هستند و چمن بخش‌هایی از زمین‌ها کنده شده است و این سلامت بازیکنان را به خطر می‌اندازد. نیمار تنها بازیکنی نیست که به این موضوع اعتراض دارد و چندین بازیکن پی‌اس‌جی، در مصاحبه با رسانه‌ها گفته‌اند که سازمان لیگ باید اوضاع چمن ورزشگاه‌ها را بررسی کند.

در نهایت، نیمار از اینکه پاری سن ‌ژرمن با اتوبوس به شهرهای دیگر می‌رود ناراضی است. فاصله پاریس تا شهرهای تیم‌های رقیب معمولا زیاد نیست و به این ترتیب آنها از اتوبوس استفاده می‌کنند. نیمار همچنین اینکه بازیکنان باید چند شب پیش از بازی را در هتل بگذرانند دوست ندارد. در بارسلونا، بازیکنان تنها در روز مسابقه گرد هم می‌آمدند.

ناصر الخلیفی، رییس پاری سن‌ ژرمن در روزهای اخیر به برزیل سفر کرد تا با نیمار دیدار کند. او می‌خواست این بازیکن را متقاعد کند که در پاریس بماند. الخلیفی گفت که مطمئن است نیمار فصل بعد هم در پی‌اس‌جی بازی خواهد کرد اما سایر مدیران باشگاه چنین نظری ندارند. آنترو هنریکه، مدیر ورزشی پی‌اس‌جی به یک ایجنت گفته که تضمینی برای حضور نیمار در فصل بعد وجود ندارد.

تنها چیزی که قطعی است، این است که نیمار چراغ سبز را به رئال مادرید نشان داده است و سران رئال هم می‌خواهند که این انتقال پیش از آغاز جام جهانی انجام شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: رئال مادرید نیمار پاریس سنت ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور

به گزارش قدس آنلاین، با حضور پائز در ایران، تمرینات تیم ملی والیبال جدی‌تر از گذشته دنبال می‌شود و حالا باید امیدوار بود این تیم بتواند به هدفی تقریبا محال یعنی رسیدن به سهمیه المپیک پاریس، برسد. هرچند روی کاغذ، والیبال ایران شانس کسب سهمیه دارد اما واقعیت‌ها چیز دیگری می‌گوید و تیم ملی باید به ۱۰ پیروزی دست پیدا کند تا بتواند مسافر پاریس شود که این تعداد پیروزی حتی برای تیم‌های بزرگ همچون برزیل و لهستان هم کاری بسیار سخت محسوب می‌شود.

با این حال توقع جامعه والیبال از ملی‌پوشان این تیم، تلاش حداکثری برای دفاع از حیثیت والیبال ایران است. بازیکنانی که در لیست نهایی تیم ملی قرار گرفته‌اند باید این نکته را در نظر داشته باشند که پوشیدن پیراهن این تیم، بزرگترین افتخار ممکن برای آنهاست. امروز لیست تیم ملی والیبال اعلام شد و مطابق پیش‌بینی‌ها برخی بازیکنان که هر چه دارند از بازی در تیم ملی بوده است، در این لیست ۳۰ نفره حضور ندارند.

این بازیکنان مصدومیت را بهانه کرده‌اند تا به تیم ملی نیایند؛ اما عجیب اینکه آنها تا آخرین بازی تیم‌شان در لیگ برتر و همچنین لیگ‌های بی‌کیفیت خارجی به میدان رفتند و هیچ خبری هم از مصدومیت آنها نبود!

به نظر می‌رسد واقعیت این است که آنها به دلیل ترس از مصدومیت در تیم ملی و اینکه نتوانند برای فصل بعد قراردادهای میلیاردی امضا کنند، به تیم ملی کشورشان پشت کردند. قطعا اگر تیم ملی شانس بیشتری برای صعود به المپیک داشت این بازیکنان چنین تصمیمی نمی‌گرفتند؛ چرا که حضور در المپیک می‌توانست پیشنهادهای باشگاهی بهتری برای آنها فراهم کند.

یادمان نرفته در دوره‌ای بازیکن مطرح تیم ملی والیبال به دلیل اینکه به آنها پاداش لیگ ملت‌ها داده نشد، خودش را به بیماری زد اما زمانی که پول به او رسید شفا پیدا کرد و برای تیم ملی به میدان رفت!

حالا دیگر نمی‌توان به سرمربی اسبق تیم ملی خرده گرفت. زمانی که بازیکنان باتجربه تمایلی به بازی برای این تیم نداشتند برخی عنوان کردند که دلیل این مسئله حضور بهروز عطایی روی نیمکت تیم ملی است. عجیب آنکه کسانی که حالا منتقد بازیکنانی شده‌اند که از حضور در تیم ملی امتناع کرده‌اند در آن زمان یا سکوت کردند یا به حمایت از بازیکنان انصرافی پرداختند.

مشکل جای دیگریست؛ همانجایی که به صورت سیستماتیک از بازیکن‌سالاری حمایت می‌شد. باید امیدوار بود این بار و در دوره ریاست میلاد تقوی دیگر خبری از بازیکن‌سالاری نباشد. بازیکنی که در دوره مربیگری عطایی به یکباره از همراهی تیم ملی امتناع کرد، نباید بار دیگر به این تیم دعوت می‌شد؛ اما هنوز هم فرصت کافی برای مقابله با این معضل هست؛ در غیر این صورت در روی همان پاشنه قبلی خواهد چرخید.

دیگر خبرها

  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • وحید شمسایی: گام نخست را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود