Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین روز از مسابقات قایقرانی اسپرینت اسلالوم انتخابی المپیک جوانان ۳ ملی‌پوش ایران به رقابت پرداختند. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ ورزشی سایر حوزه ها نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات کانوئینگ (اسپرینت اسلالوم) انتخابی المپیک جواناناز روز گذشته ٢٣ فروردین ماه در بارسلون اسپانیا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این رقابت‌ها ٣ قایقران کشورمان در مواد کایاک بانوان و کانوی مردان بخش اسپرینت به مصاف رقبا رفتند.

مسابقات در دورهای انتخابی، شانس مجدد، یک چهارم نهایی و فینال برگزار می شود و قایقرانان برتر هر دور بر اساس زمان بهتر به دور بعد صعود می کنند.

در کانوی مردان سبحان بیرانوند در رقابت با 50 قایقران دیگر، ابتدا در دور انتخابی با حریفی از جمهوری چک مسابقه داد و به شانس مجدد راه یافت. بیرانوند در دور شانس مجدد با حریفی از شیلی رو به رو شد و نهایتا با زمان ١:5٩.04 دقیقه در رده نهم قرار گرفت.

در کایاک بانوان بخش اسپرینت ٧5 قایقران شرکت دارند. در این ماده ٢ قایقران ایران تنها در دور انتخابی رقابت کردند و از راه یابی به دور بعد بازماندند. در این بخش یاسمن رضاسلطانی با زمان ٢:0٣.٧٧ دقیقه در رده سی و هشتم و ملیکا سماکی با زمان ٢:05.0٨ دقیقه در رده چهل و یکم قرار گرفتند.

این ٣ قایقران کشورمان فردا در رقابت بخش اسلالوم با حریفان رو به رو می شوند.

در ادامه این مسابقات امروز ٢4 فروردین‌ماه 4 قایقران کشورمان در مواد اسپرینت کانوی بانوان و کایاک مردان به مصاف رقبا می روند.

انتهای پیام/

R7890/P1435/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قایقرانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قایقرانی قایقرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

بعد از ظهر امروز شهربانو منصوریان ملی‌پوش کشورمان در فینال وزن 75- کیلوگرم مقابل حریفی از چین به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

او برای صعود به فینال ووشوکاری از بنگلادش را مغلوب کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتخابی جام جهانی ووشو| شهربانو منصوریان با شکست حریف چینی طلایی شد
  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • اسکورت جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • بانوی دوچرخه‌سوار کازرونی قهرمان مسابقات دوچرخه‌سواری کشور شد
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • حضور ۴ ووشوکار مازندرانی در پیکار‌های انتخابی جام جهانی