Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر اسحق رسولی در مراسم تکریم و معارفه روسای دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان افزود: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شاخص در دنیاست.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل، بزرگترین مجموعه آموزش عالی در استان است که خدمات ارزنده ای در قالب تربیت نیروهای علمی و متخصص و تولید علم ارائه کرده و پیشتاز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: رویکرد جدید دانشگاه که با حضور دکتر ولایتی و دکتر رهبر در دانشگاه رخ داده است حرکت به سوی دانشگاهی کارآفرین و فناور هست که این موضوع با تحول فرهنگی و اصل و اساس تربیت نیروهای متعهد، متعهد به آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از آموزش محوری به نسل دوم و سوم که همان دانشگاه های پژوهش و فناور هست درآمیخته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل با اشاره به کاهش دانشجو در آموزش عالی کشور گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی تا این مرحله دانشجو محور و متکی به شهریه دانشجو بوده ، بیش از این نمی تواند پاسخگوی خواسته ها و نیازهای دانشگاه را برآورده کند پس باید در راستای درآمدزایی خارج از شهریه دانشجویی، تولید علم و پژوهش، مراکز تولید علم و فناوری گام های بزرگی بردارد.

رسولی با اشاره به تصویب رشته واحدهای دانشگاهی افزود: رشته واحدهای دانشگاهی با توجه به نیاز و تقاضا، موقعیت های جفرافیایی و پتانسیل های موجود هر منطقه ارائه خواهد شد و این در جهت ثبات رشته ها و افزایش کیفیت آموزشی و کابردی کردن رشته ها در واحدهای مختلف است.

۲۰۱

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.
در این جلسه دکتر داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال 1403 دانشگاه آزاد اسلامی ویژه کارکنان و اعضای هیأت علمی داخل کشور و واحدهای برون مرکزی پرداخت که پس از بحث و تبادل نظر اعضا به تصویب رسید.
همچنین دستورالعمل بازنشستگی کارکنان و اعضای هیأت علمی و نظام نامه تحول اداری و رتبه بندی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مورد بررسی اعضا کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی قرار گرفت و در نهایت به تصویب رسید.
در این جلسه دکتر علی سروری مجد قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مهدی نویدادهم دبیرکل هیأت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، دکتر حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا حضور داشتند.
انتهای پیام/

کد خبر: 1229573 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • نباید بدون برنامه‌ریزی دانشجو گرفته شود
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • شلختگی در شهرسازی کشور مشهود است/ تکلیفمان روشن نیست
  • افزایش ۶ رشته محل مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد زاهدان
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تعلیم و تربیت احیاکننده تمدن عظیم اسلامی است
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مدرک‌گرایی موجب ایجاد فاصله بین دانشگاه و جامعه کار می‌شود
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان