Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پیش فروش بلیت‌های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به صورت پکیج‌های منتخب پردیس چارسو و سینما فلسطین با عناوین «منتخب جشنواره»، «منتخب فیلم‌های ایرانی»، «فیلم‌های مستند»، «فیلم‌های کوتاه»، «فانوس خیال»، «سینمای کلاسیک»، «منتخب سینمای آسیا» و «نمایش‌های ویژه» از ۲۳ فروردین ماه آغاز شده و تا ۲۶ فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای باشگاه سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www. cinematicket. org و ارسال مشخصات عضویت، بلیت‌های مورد نظر خود را با ۵۰ درصد تخفیف به صورت بسته‌بندی شده تهیه کنند.

علاقه‌مندان به حضور در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر تا ۲۶ فروردین ماه فرصت دارند تا برای عضویت در باشگاه جشنواره اقدام کنند تا با دریافت کارت عضویت باشگاه جشنواره، از تخفیف خرید بلیت‌های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کارت عضویت و امکان ثبت نام در کارگاه‌های آموزشی این دوره از جشنواره بهره‌مند شوند.

 اولویت فروش بلیت‌های جشنواره با اعضای باشگاه است.

همچنین سایت سینماتیکت برای رزرو بلیت کارت PRESS ساعت ۱۴ روز ۲۶ فروردین باز خواهد شد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff. com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff. com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا می‌رکریمی در تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جشنواره جهانی فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۳۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل استاندارد استان گفت: بازرسانی از کشور‌های آمریکا، کانادا، کره جنوبی، مکزیک و پاکستان شرایط آزمایشگاه‌های انطباق کشور را بررسی کردند و با ۹۷ درصد آرا گواهی انطباق برای ایران نیز صادر شد.
میر نظامی افزود: رفع موانع صادراتی برای تجار ایرانی، کاهش هزینه‌های صادرات و سرعت بخشیدن در صادرات و واردات از مزایای پیوستن ایران به این سازمان جهانی است.
او ادامه داد: تا قبل از این تجار و بازرگانان برای ارزیابی و انطباق محصولات صادراتی و وارداتی مجبور به استفاده از آزمایشگاه‌های ارزیابی و انطباق کشور ثالث بودند، اما هم اکنون می‌توانند از ظرفیت آزمایشگاه‌های همکار و انطباق استاندارد استفاده کنند.
هم اکنون ۴۱ آزمایشگاه همکار و انطباق در استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • عضویت ایران در سازمان جهانی ارزیابی و انطباق