Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان از دسترسی آسان شهروندان به پاسخ استعلامات بین دستگاهی با اجرای صحیح پروژه سیماک خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان  با بیان اینکه پروژه‌های G_NAF و سیماک از پروژه‌های زیر ساختی در حوزه دولت الکترونیک و همچنین از پروژه‌های ممتاز در بحث اقتصاد مقاومتی است، بر اهمیت و جایگاه پروژه‌های مذکور تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت شعبان‌پور انجام و بهره‌برداری به موقع بر اساس طرح زمان‌بندی را ضروری خواند و با اعلام این مطلب که مسئولیت اجرای طرح در ادارات مستقیما با مدیران دستگاه‌های اجرایی است،رفع موانع احتمالی را از الزامات عملیاتی‌شدن طرح های پیش رو دانستند.

این مسئول اذعان داشت: طرح نشانی استاندارد مکان محور ، با هدف ایجاد و نگهداری یک پایگاه اطلاعاتی و راهنمای رسمی و آدرس ها در کشور است و زیر ساختی برای حرکت به سمت شهر هوشمند محسوب می شود.

شعبان پور با بیان اینکه دسترسی به نشانی منحصر بفرد ، استاندارد و مکان مرجع از جمله نیازمندی های اصلی جوامع امروز به ویژه سازمان های ارائه دهنده خدمات شهری است، اجرای پروژه‌های مذکور را گامی در مسیر تحقق این امر و تکریم ارباب رجوع خواند و افزود: با اجرای موفق این طرح نیازی برای مراجعه روستاییان به شهرها برای دریافت پاسخ استعلام‌ها نخواهند بود و در پی کاهش مراجعات حضوری، حجم ترافیک  کمتر شده و صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش آلودگی هوا محقق می شود.

 به منظور اجرای هرچه بهتر پروژه‌های مذکور چند کارگاه آموزشی در سطح استان گیلان برگزار شده که در این دوره‌های آموزشی بیش از450نفر شرکت داشته‌اند.

سیماک یک زیرساخت نرم‌افزاری دانش‌بنیان، یکپارچه و جامع برای مدیریت بهینه امور املاک و نیز تسهیل و تسریع کارهای مقدماتی سرمایه‌گذاری و شکل‌گیری فعالیت‌های اقتصادی است که به تصویب ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی رسیده و به عنوان پروژه اولویت‌دار اقتصاد مقاومتی از سوی معاون اول رئیس جمهور ابلاغ شده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال استاندارد ترافیک دولت الکترونیک صرفه جویی در مصرف معاون اول رئیس جمهور موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۴۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • احداث متروی رباط کریم؛ اجرای طرح بعد از تملک اراضی
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • معاون وزیر راه در پاسخ به جماران: از خاک هرمز و ابوموسی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن استفاده نمی شود
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • پاسخگویی به پرسش ‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • تاکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی و مدیریت صحیح منابع مالی
  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد