Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه الشرق قطر خبر داد که بولنت آیگون، سرمربی ترکیه ای الغرافه قطر تصمیم گرفته است که برای آخرین دیدار این تیم در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مقابل تراکتورسازی تبریز از بازیکنان زیر 23 سال این باشگاه استفاده کند.

این روزنامه قطری در ادامه گزارش خود آورده است: مهدی طارمی و وسلی اسنایدر که از مهره های کلیدی الغرافه در این فصل از رقابت های لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا به شمار می آیند فردا (شنبه) همراه با کاروان این تیم به ایران نخواهند آمد و استراحت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار تراکتوسازی و الغرافه سه شنبه 28 فروردین در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می شود.

گفتنی است تیم های الغرافه و تراکتورسازی به ترتیب با پنج و 2 امتیاز در رده های سوم و چهارم گروه A  لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته اند و عملا هیچ شانسی برای حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا ندارند این دیدار تشریفاتی محسوب می شود.

انتهای پیام/

غیبت طارمی درد دیدار الغرافه و تراکتورسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۴۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ در مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ امروز تراکتور و ذوب آهن در ورزشگاه یادگار امام تبریز به دیدار هم رفتند، که این بازی پس از تساوی یک_یک در جریان ۱۲۰ دقیقه به پنالتی کشیده شد.
در ضربات پنالتی سرخ‌پوشان تبریزی با برتری ۳ بر یک مقابل ذوب آهن به مرحله بعدی صعود کرد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • تمایل زیمبابوه به استفاده از صنعت تراکتورسازی ایران
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • سرمربی تایلند: هدف ما برتری برابر ایران در دیدار نهایی است
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند