Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره هواشناسی کوهدشت گفت: بارندگی در شهرستان کوهدشت تا روز سه شنبه به صورت پراکنده ادامه دارد و در صورت وزش باد، پدیده گردوغبار در این شهرستان پیش‌بینی می‌شود. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ استانها لرستان نظرات

بهروز مراد پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کوهدشت بابیان اینکه بارش باران در شهرستان کوهدشت تا روز سه‌شنبه به‌صورت پراکنده تداوم دارد و وزش باد شدید و متوسط در شهرستان کوهدشت پیش‌بینی می‌شود اظهار داشت: پس از پایان بارش‌ها، در کوهپایه‌ها با پدیده مه مواجه هستیم و در صورت وزش باد، پدیده گردوغبار در شهرستان کوهدشت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با توجه به پدیده‌های پیش رو، دمای هوا در شهرستان کوهدشت متغیر است افزود: هوای کوهدشت در روز جمعه با بارش پراکنده و وزش باد، شرایط ابری و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی کوهدشت عنوان کرد: بارش‌های اخیر در شهرستان کوهدشت به‌ شکل رگباری است و بارندگی به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: شروع سال زراعی از اوایل مهر است که از ابتدای مهرماه سال 96 تاکنون بارندگی‌ها 258.7 میلی‌متر بوده که این مقدار بارندگی در سال گذشته 306.7 میلی‌متر بوده است.

مراد پور تصریح کرد: پایین‌ترین میزان بارش در طول دوره آماری یعنی از سال 76 که ایستگاه هواشناسی کوهدشت تأسیس و پارامترهای هواشناسی در آن اندازه‌گیری شده، در سال زراعی 87-86 بوده که میزان بارش در این فصل 184 میلی‌متر بوده‌، همچنین بالاترین میزان بارش در طول دوره آماری در شهرستان کوهدشت در فصل زراعی95 -94 با میزان 610 میلی‌متر به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م

R41450/P1486/S6,72/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۴۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد ، یاسر اشتاد افزود: براساس نقشه های پیش بینی و پیش یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش های مطلوبی پیش بینی می شود.

او با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی هم برای استان از روز دوشنبه پیش بینی می شود، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلیمتر باندگی ثبت شد.

 در این مدت برای کاهش خسارت های ناشی از بارندگی ها هواشناسی استان با صدور هشدارهای متعددی از شهروندان خواست تا موارد ایمنی را رعایت کنند.

از شهروندان خواسته شده است از اتراق در کنار رودخانه ها و تردد در ارتفاعات به علت وقوع سیل و طغیان رودخانه و احتمال رعد و برق و صاعقه پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • بارندگی در خوزستان ادامه دارد
  • ۵.۷ میلی‌متر باران در لرستان بارید
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • ۱۱۲ میلی متر بارندگی در رومشکان لرستان ثبت شد
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • تداوم بارندگی‌ها و صدور هشدار نارنجی تا دوشنبه | ورود سامانه بارشی جدید از غرب
  • ۴۸ میلی متر میانگین بارش در استان کرمانشاه/ روانسر با ۱۰۰ میلی متر رکورددار است
  • بارش ۴۸ میلی متری باران برای کرمانشاه
  • سامانه بارشی اخیر میانگین ۴۸ میلی مترباران در استان کرمانشاه  برجای گذاشت