Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین سالگرد شهادت اولین شهید مدافع حرم ارتش محسن قوطاسلو عصر پنجشنبه با حضور امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا و سید عزت الله ضرغامی رییس سابق صدا و سیما در قطعه ۵۰ بهشت زهرا برگزار شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۴۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره شهادت عضو ارشد حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شهادت یکی از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در نوار غزه شد.

ارتش رژیم صهیونیستی ادعا کرد که در جریان حمله وحشیانه به مجتمع بیمارستانی شفا یکی از اعضای ارشد جنبش حماس در نوار غزه را به شهادت رسانده است.

بنا بر ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در یورش وحشیانه نظامیان صهیونیست به مجتمع بیمارستانی شفا «فایق المبحوح» رییس عملیات بخش امنیت داخلی جنبش حماس در نوار غزه به شهادت رسیده است.

گفتنی است بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را هدف حمله‌های سنگین توپخانه‌ای و هوایی قرار داد. همزمان با این حمله‌ها، نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی اقدام به شلیک گسترده به سمت این بیمارستان کرده و آن را به محاصره درآوردند.

منابع فلسطینی از شهادت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی در حمله صهیونیست‌ها به بیمارستان شفا خبر دادند. به گفته این منابع، صدها آواره، بیمار، خبرنگار و کادر پزشکی و درمانی در داخل این بیمارستان محاصره شدند.

خبرنگار شبکه العربی تاکید کرد که ارتش اشغالگر صهیونیستی بیمارستان شفا در شهر غزه را به طور کامل تحت کنترل خود گرفته و در جریان حمله به این بیمارستان یکی از نظامیان این رژیم هم زخمی شده است.

در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی از بازداشت ۸۰ فلسطینی در داخل بیمارستان شفا خبر داده است.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که ارتش این رژیم پس از حمله گسترده به بیمارستان شفا نتوانسته به هیچیک از اسیران خود در داخل این بیمارستان دست یابد.

برخی منابع در داخل بیمارستان شفا گفتند ارتش صهیونیستی از بامداد امروز بیش از ۴۰ مرتبه این بیمارستان را بمباران کرده است.

کد خبر 6058258

دیگر خبرها

  • شهادت مدیر عملیات پلیس غزه
  • ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره شهادت عضو ارشد حماس
  • قول مردانه یک قاری شهید
  • پایان تصویربرداری تله فیلم داستانی چرخه روزگار در ساری
  • تیم وکلای فرهنگ قهرمان اولین دوره مسابقات فوتسال جام وکیل مدافع
  • دیدار رئیس کل دادگستری مازندران با خانواده شهید مدافع حرم
  • همایش تجلیل از اعضای کنگره ملی ۱۲ هزار شهید استان تهران برگزار شد
  • گزارش تصویری | شصت‌ویکمین سالگرد تأسیس بنیاد فرهنگی البرز
  • حوادث ترافیکی دومین عامل مرگ و میر و اولین عامل مصدومیت در ایران است
  • کودکی که پدر و مادرش جلوی چشمانش توسط صهیونیست‌ها شهید شدند + فیلم