Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@23:03:48 GMT

انتشار نخستین عکس جسد یک مرد در مزرعه + تصویر

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۴۸۹۴

انتشار نخستین عکس جسد یک مرد در مزرعه + تصویر

حوادث رکنا: مرد کشاورز در تماس با ماموران از پیدا شدن جسد ناشناسی در زمین کشاورزی اش خبر داد.

حسین عباسی فرماندار شاهین دژ گفت: بعد از ظهر روز گذشته یک جسد دفن شده در نزدیکی روستای خلوت شاهین دژ توسط یک کشاورز کشف و به پلیس Police آگاهی این شهرستان گزارش شده است.

وی افزود: حضور ماموران پلیس آگاهی و بررسی اولیه این جسد نشان از فساد نعشی جسد و عدم شناسایی هویتش به دلیل گذشت مدت نسبتا طولانی از مدت مرگ حکایت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: از زمان مرگ جسد کشف شده در حوالی روستای خلوت شاهین دژ مدت زمان نسبتا زیادی گذشته بود و هویت جسد کشف شده به دلیل فساد نعشی قابل شناسایی نبود.

وی، تصریح کرد: در حال حاضر، جسد برای آزمایش و تشخیص هویت و همچنین برای مشخص شدن علت مرگ تحویل پزشک قانونی داده شده است.

عباسی، خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نشده که جسد اهل کدام شهرستان است و تحقیقات میدانی برای پیدا کردن سرنخ های اولیه آغاز شده است.

وی ابراز داشت: پس از مشخص شدن هویت و علت مرگ جسد کشف شده، اطلاعات تکمیلی از طریق مراجع قانونی اطلاع رسانی خواهد شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران اخبار حوادث زمین کشاورزی عکس کشاورز جسد حوادث ایران عکس تهران سرقت مرد پلیس زندگی حوادث امریکا خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۴۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش جرائم خشن و زورگیری در پایتخت خبر داد.

به گزارش ایسنا، حدود دو هفته پیش بود که انتشار ویدیویی از یک زورگیری در بزرگراه شهید صدر در فضای مجازی فراگیر شد. اقدام مجرمانه‌ای که عاملان آن خیلی زود از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شدند، اما انتشار همین ویدیو سبب شد تا بار دیگر این پرسش مطرح شود که آیا جرائم خشن و زورگیری در تهران افزایش یافته است؟ پرسشی که رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ به آن پاسخ داده است.

سردار علی ولی‌پور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه آیا جرائم خشن و زورگیری در تهران افزایش پیدا کرده یا خیر گفت: انتشار یک ویدیو از اقدامی مجرمانه به معنای افزایش یک جرم نیست. ما بر اساس آمارها و اطلاعاتی که از وقوع جرائم داریم این موضوع را تائید نمی‌کنیم. اتفاقا آمارهای مانشان می‌دهد که آمار زورگیری و جرائم خشن در تهران روبه‌کاهش است. البته ما حتی وقوع یک مورد را هم زیاد می‌دانیم و حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نباید انتشار یک ویدیو سبب شود تا مردم تصور کنند که جرائمی نظیر زورگیری و جرائم خشن افزایش داشته است، گفت: در همین پرونده زورگیری در پل صدر، همکاران من در پلیس آگاهی به سرعت وارد عمل شده و ظرف مدت ۲۴ ساعت عاملان این زورگیری را مورد شناسایی قرار دادند، اما با توجه به اینکه فیلم‌ها و تصاویر این اقدام در فضای مجازی منتشر شده و مجرمان نیز آن را دیده بودند، از مخفیگاه خود متواری شده و به یکی از شهرهای شمالی کشور رفته بودند که همین موضوع سبب شد تا دستگیری این افراد چند روزی به طول بیانجامد، اما در نهایت این افراد دستگیر شده و با هماهنگی خوبی که با دستگاه قضایی وجود دارد، بناشد تا اشد مجازات پیش‌بینی شده در قانون برای آنان اجرا شود.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های پلیس برای کاهش جرائمی نظیر زورگیری و سرقت و ... نیز گفت: پلیس گشت‌های ویژه برخورد با سرقت را تقویت کرده‌است و فعالیت این گشت‌ها سبب شده تا گشت‌های خودرویی و موتوری پلیس در مدت زمان کوتاهی نسبت به شناسایی و بازداشت سارقان اقدام کند. کاهش آمار در حوزه جرائمی نظیر زورگیری هم به دلیل وجود همین گشت‌هاست.

ولی‌پور گودرزی به مردم هم توصیه‌هایی را مطرح کرد و گفت: در بزرگراه‌ها و به خصوص در هنگام ترافیک و توقف خودرو، لازم است که رانندگان حتما در خودرو را قفل کرده و شیشه را به طورکامل پایین ندهند.

دیگر خبرها

  • لزوم نظارت بر تولید نان از مزرعه تا سفره
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • (ویدئو) انتشار تصویر عجیب از «بنیامین بهادری»
  • انتشار برای نخستین بار| سروده رهبر انقلاب و روایت ایشان از «وعده صادق»
  • (ویدئو) انتشار ویروس جدیدی به نام پزشک‌بلاگری
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار
  • اژه‌ای: همیشه طرفدار برگزاری دادگاه علنی و انتشار محتوای آن‌ها بوده‌ام
  • پایان مسابقات فوتسال جام شهدا در عقدا