Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:18:56 GMT

مردم برای اقتدار کشور کالای ایرانی بخرند

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۵۱۱۰

مردم برای اقتدار کشور کالای ایرانی بخرند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس در نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر افزود: ایرانی باید از کالای ایرانی با هر کیفیتی استقبال کند، حتی اگر کیفیت کمتری از نمونه خارجی داشته باشد.
وی با اشاره به اقتدار سیاسی و نظامی جمهوری اسلامی در دهه های ابتدایی انقلاب، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با تعیین شعارهای سال از سوی رهبر انقلاب با محوریت مسایل اقتصادی، توجه همه باید برای اقتدار اقتصادی کشور متمرکز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه موقت سمنان با اشاره به این که در بسیاری از کشور خرید کالای غیرداخلی بین مردم ناپسند شمرده می شود، تاکید کرد: در حال نبرد اعتقادی با دنیا هستیم و از نظر فناوری در تولید هم شاید عقب‌تر از دنیا باشیم، ولی هر کس در هر کجا با حمایت از کالای تولید ایرانی باید اقتدار کشور را رقم بزند.
وی به برخی مسایل منطقه خاورمیانه و افکار تهاجمی آمریکا اشاره و اضافه کرد : تلاش آمریکا در چندسال گذشته برای ایجاد خاورمیانه جدید شکست‌خورده است و اکنون فقط عربده‌ای از او باقی مانده است.
عبدوس تصریح کرد : در هر حال دشمن ممکن است در مسایل نظامی حماقتی کند، ولی باید بداند تا شعاع 2 هزار کیلومتری از مرزهای ایران باید دور بماند و پایگاه‌های نظامی‌اش را در خارج از این محدوده ایجاد کند.
وی عربستان را منبع مالی برای سوء استفاده کشورهای غربی دانست و افزود : عربستان در یمن زمین‌گیر شده است، با این وجود هنوز کشورهای غربی به دنبال دلارهای کشورهای غربی هستند.
امام جمعه موقت سمنان، شبکه اجتماعی را زمینه ای برای سوء استفاده دشمنان ایران اسلامی ذکر و خاطرنشان کرد: در شبکه اجتماعی برای از بین بردن معنویت در ایران تلاش می شود و خانواده ها باید در این زمینه احساس مسوولیت کنند و بی‌تفاوت نباشند.
عبدوس درباره نوسانات قیمت دلار تصریح کرد : مسوولان کشور تلاش کنند تا قیمت دلار بر مدار خود سالم نگهداشته شود تا تولید در کشور صدمه نبیند.
وی با اشاره به 29 فروردین روز گرامیداشت ارتش، افزود: ارتش با پیروی از آرمان‌های انقلاب سربلند شد و امام راحل با نامگذاری این روز، به ارتش ایران عزت و اقتدار بخشید.
امام جمعه موقت سمنان به عظمت بعثت و مقام پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت: فلسفه بعثت احیای انسانیت و توجه دادن انسان به جایگاه کرامت آن است.
6103/6026
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام جمعه موقت خاورمیانه رهبر انقلاب فلسفه آمریکا موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما:بابک شکارچی گفت: برگزاری کنگره طب ایرانی دو جنبه دارد یکی برای خود مجموعه جامعه پزشکی و خدمات دهندگان سلامت کشور که شامل پزشک و پرستار و دندانپزشک و مدیکال می‌شود و قسمت دیگر مردم هستند که این خدمات را دریافت می‌کنند.
وی افزود: ما در سازمان نظام پزشکی در تلاش هستیم که همگرایی در این خصوص ایجاد کنیم تا این موضوع را شرح دهیم که طب ایرانی چه توانمندی‌هایی دارد و تا کجا می‌تواند پیش برود کجا می‌تواند در درمان بیماری به کار گرفته شود و کجا نمیتوان از ان استفاده کرد و یک جا‌هایی هست که مردم استقبال می‌کنند که به سمت طب ایرانی بیایند وظیفه ما آگاه کردن اینها است.
معاون آموزشی و پژوهشی سازمان نظام پزشکی ادامه داد: مردم تمایل به استفاده از محصولاتی به نام ارگانیک دارند و در بیشتر فروشگاه‌ها این محصولات قیمت بالاتری هم دارد در واقع مصرف محصولات ارگانیک مختص طب ایرانی ما است و می‌توان به این وسیله توریسم درمانی به کشورمان بیاوریم البته فاصله زیادی با این ایده داریم چرا که زیر ساخت‌های آن هنوز انطور که باید در کشور ما مهیا نیست، اما می‌تواند به این موضوع توجه داشت.

دیگر خبرها

  • ائمه جمعه عامل اتحاد و همدلی در شهرها باشند
  • جمعیت سالم عامل اقتدار هر کشور است
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • سفر خارجی رئیسی بعد از «وعده صادق» نشان از اقتدار کشور است
  • طب ایرانی می تواند زمینه توریسم درمانی به کشور باشد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • طب ایرانی می تواند برای کشور ارزآوری داشته باشد
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان