Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز جمعه 24 فروردین ماه در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با اشاره به سالروز شهادت مظلومانه امام موسی کاظم علیه السلام اظهار کرد: امام موسی کاظم (ع) ۳۵ سال امامت کرده و به هدایت مردم مشغول بودند و شاگردان بزرگی در مکتب این امام تربیت شده‌اند، که خدمات شایانی برای مسلمانان داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اینکه این امام همام در زندان‌های متعدد به سر برده‌اند، تصریح کرد: امام موسی کاظم علیه السلام دوران سختی را در دوران عمر پربرکت خود سپری کرده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان زنجان اشاره به دو نفر از امامان بزرگوار در کاظمین به خاک سپرده شده‌اند، تصریح کرد: شناخت ائمه بزرگوار و عرض ارادت به محضر ائمه این نیست که فقط در شهادت آنها گریه و زاری کنیم بلکه باید آنها را به خوبی بشناسیم و پیرو راه آنها باشیم.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه باید برای رضایت خداوند تلاش کنیم، تاکید داشت: اگر به درستی به واجبات خود عمل کنیم و در مسیری درست حرکت کنیم و دین خود را بشناسیم و درست عمل کنیم و بصیرت داشته باشیم آن موقع است که دنیا و آخرت ما آباد می‌شود.
آیت‌الله خاتمی در ادامه با تبریک فرا رسیدن مبعث نبی مکرم اسلام تاکید کرد: خدای متعال در قرآن کریم به نعمت‌های متعدد و بزرگی که اعطا کرده اشاره می‌کند، اما هیچ کدام از این نعمت‌ها به بزرگی اعطای پیامبری از جنس خود انسان‌ها برای هدایتشان نیست.
وی با بیان اینکه حادثه بزرگتری از حادثه مبعث اتفاق نیافتاده است، گفت: عید مبعث از پربرکت‌ترین ایام تاریخ است که باید آن را به خوبی گرامی بداریم و عظمت آن باید برای همیشه نکو داشته شود.
خطیب نماز جمعه زنجان به برگزاری یادواره بزرگ شهید صیاد شیرازی در زنجان اشاره کرد و افزود: 19 سال است که یاد شهید صیاد شیرازی در استان زنجان گرامی داشته می‌شود و یکی از بزرگترین یادواره‌ها برای این شهید برگزار می‌شود.
آیت‌الله خاتمی همچنین با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش همیشه قهرمان جمهوری اسلامی ایران گفت: در 19 بهمن 1357 و در سخت‌ترین شرایط انقلاب همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن رژه رفتن، با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیعت کردند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه در آن روز ارتش را در مقابل مردم قرار داده بودند، افزود: در آن روزهای سخت ارتش با قرار گرفتن در کنار مردم و بیعت با معمار کبیر انقلاب برای پیروزی انقلاب گام برداشتند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۵۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار رای اولی در زنجان روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، ابوالفضل رفیعی با بیان اینکه همه شرایط در ۲ حوزه انتخابیه (زنجان_طارم) و خدابنده برای فرایند رأی گیری مهیاست، اظهار کرد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی است و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نمی‌کند.

رفیعی افزود: ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه‌های انتخابیه زنجان – طارم و خدابنده برای برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مستقر شده است.

وی زنجان با بیان اینکه متولدین ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۵ و ماقبل آن واجد شرایط سنی برای شرکت در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند گفت: در این مرحله ۲ هزار و ۲۳۱ نفر از واجدین شرایط رأی اولی (متولدین ۱۱ اسفند ۸۴ تا ۲۱ اردیبهشت ۸۵) هستند.

رفیعی افزود: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رأی داده اند، شرکت کنند، یا افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می‌توانند در هر یک از حوزه‌های انتخابیه مورد نظر خود رأی دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان افزود: رأی دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رأی حاضر و رأی دهند. ر

فیعی با بیان اینکه ۱۰ هزار نفر برای برگزاری این انتخابات در بخش‌های مختلف آماده شده اند افزود: با برگزاری دو مرحله رزمایش، آمادگی ویژه دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی میزان آمادگی عوامل سنجیده شد.

کد خبر 6100963

دیگر خبرها

  • ۲ هزار رای اولی در زنجان روز جمعه پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند
  • کنگره جهانی امام رضا(ع) رسانه‌ای برای بیان ظرفیت جهانی شدن سیره و آموزه‌های رضوی
  • ضرورت تلاش جمعی دستگاه‌ها برای ادای حق مساجد
  • مداخله هیچ نهاد و دستگاهی، درون مسجد قابل قبول نیست
  • مأموریت نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای حمایت و پشتیبانی از مساجد پسندیده است
  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • حسینی: اقدامات دولت سیزدهم تعامل با کشورهای جهان را فراهم کرده است
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم