Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-19@03:25:53 GMT

روایت تلخ دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار شد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۶۰۶۱

روایت تلخ دختری که قربانی اسیدپاشی خواستگار شد +عکس

پرویز پرستویی در اینستاگرام خود نوشت: «معصومه جلیل‌پور، دختر تبریزی در بیمارستان ابن سینا بستری است و اسیدپاش از داخل زندان زنگ می‌زند و همچنان تهدید می‌کند. خانواده‌اش به شدت نیاز به وکیل و رسانه‌ها و فعالان مدنی داخل ایران دارند».

 

روزنامه‌ی «شهروند» نیز خبر داد که فردا مصاحبه‌ای با این دختر منتشر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در تلگرام این نشریه چنین نوشته شده است: "«معصومه جلیل پور»، زن ۲۶ ساله ای است که شب سال نو به صورت و بدنش اسیدپاشی و دو انگشتش با قمه قطع شد. «محمد» نام پسری است که خواستگار او بود و بعد از اینکه جواب رد از «معصومه» شنید، اول تهدید کرد که سرش را می بُرَد و بعد از فاصله بسیار نزدیک روی صورت و بدنش اسید ریخت.

 

«محمد» را یک روز بعد دستگیر کردند و «معصومه» حالا در بیمارستان ابن سینای تبریز بستری است و خانواده اش به دلیل وضع بد مالی توان پرداخت هزینه های درمانش را ندارند؛ صورت او کاملا از بین رفته و به چشمهایش به امید نجات، قرنیه پیوند زده اند.

 

«معصومه» در گفتگوی اختصاصی با «شهروند» می‌گوید که از خدا و مردم فقط صورتش را می‌خواهد: «حالا با این صورت از بین رفته چطور زندگی کنم وقتی حتی پول پرداخت هزینه یک شب بستری در بیمارستان را نداریم؟»" توانا از همه‌ی نیکوکاران دعوت می‌کند به یاری این دختر و خانواده بشتابند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد

به گزارش همشهری آنلاین زهرا داوودنژاد خواهر رضا داوودنژاد بازیگر سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت این هنرمند که مدتی است در بیمارستان بستری است گفت: رضا بر اثر عوارض ناشی از همان پیوند کبد که چند سال پیش او انجام داده بود، دوباره در بیمارستان بستری شد. او در این مدت تحت چند عمل جراحی قرار گرفت و الان در دوران نقاهت به سر می‌برد و رو به بهبود است.

وی گفت: من در این مدت با او صحبت کرده‌ام، رضا هوشیاری دارد و می‌تواند صحبت کند. اما باید دوره نقاهت بعد از عمل را سپری کند.

داوودنژاد مطرح کرد: رضا حدود یک ماه در بیمارستان مسیح دانشوری بود و بعد حدود ده روز پیش به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شد چون مسأله تخصصی بود و باید زیر نظر پزشکان قرار می‌گرفت. این بازیگر در پایان گفت: پزشکان درباره زمان مرخصی او تاکنون چیزی به ما نگفته‌اند چون سیستم بدنی او نوسان دارد اما امیدواریم هرچه زودتر حالش خوب شود.

کد خبر 839392 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • پیشکسوت بسکتبال ایران در بیمارستان بستری شد
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • علی شمخانی در بیمارستان بستری شد (عکس)
  • زوج جوان قربانی پیدا کردن پزشک شدند! کودک یک ساله یتیم شد
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد از زبان پدرش
  • ۳۶ هزار عمل جراحی در نوروز ۱۴۰۲
  • آخرین وضعیت رضا داوودنژاد در بیمارستان | دلیل بیماری او مشخص شد
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار سمج
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار