Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@03:42:42 GMT

بوشهر| ناوگان حمل و نقل دریایی استان بوشهر نوسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۰۵۶۰۹۹

بوشهر| ناوگان حمل و نقل دریایی استان بوشهر نوسازی می‌شود

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با تاکید بر ارتقا ایمنی تردد شناورهای مسافری گفت: در این راستا نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری گناوه، خارگ و بوشهر از اولویت‌های سازمان بنادر و دریانوردی است. ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ استانها بوشهر نظرات

نورالله اسعدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر یکی از مسئولیت‌های مهم اجتماعی سازمان بنادر و دریانوردی را ارتقا ایمنی شناورها و تحقق مطالبات مردم ساحل نشین دانست و اظهار داشت: در راستای ارتقاء ایمنی ترددهای دریایی خصوصا ایمنی شناورهای مسافری و برخورداری مردم از ترددها و مسافرت‌های دریایی ایمن، سازمان بنادر و دریانوردی مصمم است تا ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی را نوسازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با تاکید بر فراهم شدن شناورهای ایمن و پیشرفته در مسیر بنادر استان بوشهر گفت: نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری در مسیر بنادر گناوه، خارگ و بوشهر از اولویت‌های اصلی سازمان بنادر و دریانوردی است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه سفرهای مطمئن، ایمن و با کیفیت برای مسافران دریایی خصوصا مردم خارگ همواره از دغدعه‌های سازمان بنادر و دریانوردی است افزود: از چندسال پیش تمرکز ویژه‌ایی روی این موضوع شده و در این راستا استفاده از شناورهای پیشرفته، مدرن و سریع‌السیر از مطالبات به‌حق مردم خارگ است.

اسعدی تاکید کرد: مطالبه مردم خارگ در ایجاد شناورهای پیشرفته مسافری را سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی پاسخ مناسب می‌دهد.

وی از پرداخت تسهیلات اعتباری برای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافرت دریایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در سفر مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بوشهر در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل مسافری دریایی مقرر شد از طرف سازمان بنادر و دریانوردی وام برای نوسازی ناوگان موجود اختصاص داده شود.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به تردد شناورهای مسافری موجود با ارتقا ایمنی بالا پرداخت و افزود: سازمان بنادر و دریانوردی فرصت زمانی محدودی را برای فعالیت شناورهای موجود در نظر می‌گیرد که در محدوده زمانی تعیین شده بتوانند فرایند اخذ وام و جایگزینی شناور مدرن را انجام دهند پس از آن فقط به شناورهای جدید اجازه تردد داده می‌شود.

اسعدی با اشاره به پرداخت وام مورد نیاز سرمایه‌گذاران در امر خرید ناوگان مسافرت دریایی بیان کرد: مالکان شناورهای مسافری موجود قبلا خرید شناور مدرن برای آنان توجیه اقتصادی نداشت ولی هم اکنون با تسهیلاتی که سازمان بنادر در اختیار آنان می‌گذارد این مشکل برطرف شده است.

وی تاکید کرد: مالکان شناورهای مسافری برای نوسازی ناوگان باید درخواست خود را برای دریافت تسهیلات نوسازی ناوگان به سازمان بنادر و دریانوردی تحویل دهند تا اقدامات لازم به عمل آید.

انتهای پیام/م

R41363/P1486/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۰۵۶۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره

احمد جاسم نعیم در گفتگو با ایرنا و در  نشست راه‌اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره در بندر خرمشهر اظهار کرد: هدف اساسی این نشست بررسی فنی، تخصصی و نهایی برای فعال شدن این خط مسافری دریایی است که امیدواریم ظرف ۲ ماه آینده به صورت رسمی شاهد برقراری سفر دریایی از خرمشهر به بصره و برعکس باشیم.

وی افزود: به دنبال این هستیم که تعرفه‌ سفر دریایی از بندر خرمشهر به مقصد بصره و برعکس را به حداقل‌ترین میزان کاهش و یا آن را از بین ببریم و آمادگی کاملی برای استقبال از مسافران خط دریایی عازم از بندر خرمشهر به بصره در کشور عراق داریم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق گفت:سازمان حمل و نقل دریایی کشور عراق آماده استقبال از سرمایه‌گذاران ایرانی برای ایجاد فضای گردشگری دریایی و اقدامات مربوط به آن است.

بندرخرمشهر با برخورداری از ۲۰ پست اسکله، ۲۳۰ هکتار وسعت، تجهیزات پیشرفته، قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد تجاری اروند، بهره مندی از سیستم حمل و نقل چند وجهی و اتصال به کریدور بندرامام خمینی(ره) به عنوان سومین بندر آزاد کشور در حوزه خلیج فارس محسوب می شود.

منبع: روزنامه قدس تکتم بهاردوست

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • فعالیت‌های دریایی در خزر ممنوع شد
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع امواج دریای خلیج فارس
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • بنادر غرب هرمزگان به دلیل شرایط نامساعد جوی تعطیل شد
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد